Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei, jeg har en e43 95 modell 520i

feste på bensinlokket mitt knakk. får du tatt av ditt uten at det knekker eller får sprekker/blir slitt

er det helt og fint vil jeg kjøpe det:)

Skrevet
hei, jeg har en e43 95 modell 520i

feste på bensinlokket mitt knakk. får du tatt av ditt uten at det knekker eller får sprekker/blir slitt

er det helt og fint vil jeg kjøpe det:)

Dette festet er nok dessverre knekt på denne bilen også.

Skrevet
Jeg trenger et ratt. Er det airbag på rattet?

PM for svar.

Satt et uoriginalt sportsratt på denne bilen, så har ikke noe airbag-ratt nei dessverre.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har forresten fått sjekka at styresnekka er helt uten slakke, så dersom det er noen som trenger er det bare å ta kontakt.

Har igjen div. annet også da :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har for tiden ikke bilder av selve eksosanlegget, men det ligger bilder av grenrøra litt nedover på side 1 i denne tråden. Eksosanlegget krever sikkert litt mekking/sveising for å få helt tett, og bakpotta lager en del lyd. Vet ikke helt hvor strenge de er på uoriginale endepotter på EU, men skal sikkert være mulig å få godkjent ja.

Blir en trasig og lang pakke dette da i såfall, for selve eksosanlegget mener jeg å huske at ikke er delbart pga. "hjemmemekkingen" :wink:

Skrevet

oki ka vil du ha for bare grenrørene då ? har ikke eksos på min bil i det hele tatt så noe e bedren enn ingen ting hehe men trenger egentlig bare grenrør då

Skrevet
hvor mye for baklyktene+ gummilist til bakrute?

Venstre baklykt er litt defekt som du kan se på bildene, så akkurat den kan jo ikke være verdt så mye.

Gummipakningen rundt bakruta du mener her ja?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...