Gå til innhold

Parksensor bak 320d 2001mod


fredrikg
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 320d 2001 mod. Når jeg setter den i revers piper det en liten stund, deretter stopper det. Den varsler ikke når jeg er nærme noe. Hva kan dette være? Bilen har avtagbart hengerfeste, men det er ikke noe bryter inne i bilen for å slå den av. Er det noe automatikk i det når man tar på kroken?

Fint om noen vet hva som kan gjøres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på om problemet var der fortsatt, da du tok av kroken, men det går jeg ut ifra at det var.

Skru på tenning, sett bilen i revers, gå deretter ut av bilen og legg øret ditt helt inntil hver enkelt sensor en etter en, for å høre om de "tikker".

De skal nemlig lage en liten tikkelyd dersom de er i orden.

Den som ikke tikker, eller tikker merkbart svakere enn de andre, er nok deffekt, og bør byttes. Dette bruker hvertfall å være feilen i de aller fleste tilfellene.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig tror jeg ikke det er så enkelt å få det til, men jeg har kjøpt mine på GS.

Er selvsagt en fordel dersom man har ulakkerte sensorer i fangeren så slipper man å bestille de i bilens farge, eller å få dem lakkert.

ja skjønner..

er det denne som de selger enkeltvis til 430 kr ?

66218366362 Impulsgiver PDC (Org) 09/00 430.70 0.000000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner..

er det denne som de selger enkeltvis til 430 kr ?

66218366362 Impulsgiver PDC (Org) 09/00 430.70 0.000000

Nei det er desverre ikke den, men det er nr 2 eller 3 på samme bildet mener jeg, alt etter hvilken årsmodell du har, og koster kr 1073,80!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...