Ole Bolle Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Hvordan passer dobble ix forsterker i e 30 med m50b25? Passer ikke verker det som. er for stor. skal han fjærne det bakerste på bremsekraftforsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Har nå nylig gjort dette. det passer uten noe modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Bolle Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 meget meget rart. har samme sjøl men vil ta borti innsuget. girling LSC 115 3433 2226370 926y fjærner ikkje d bake på forsterkeren heller altso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 har du brukt motorbraketter fra E 36? hvordan motorfester har du brukt? E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Bolle Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 brukt alle deler so du får på koed til ombygging untatt skiva sida han ikkje treng den når han bruka dobbel bremsekraftforsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 vi la på en tynn skrive. brukte motorlabber fra E36 og Motorputer fra E28 M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 IX facelift BKF passer med M50B25, uten noen form for skive. Det skriver jeg jeg under på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 IX facelift BKF passer med M50B25, uten noen form for skive. Det skriver jeg jeg under på. stemmer det. men vi la på en liten får å få litt klaring. Men spørs om han har feil puter eller labber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Bolle Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 slik ser det ut. som dere ser så går den ganske langt ut hovudsylinderen. så den står 3-4 cm rett forann innsuget + kontakta litt bak der treff væskebeholderen. å so heilt bake der da. bakerste del av bremsekraftforsterkeren. Kjøpte delene på koed å e ganske sikker på d va e 36 motorfester å e 28 motorputer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Feil væskebeholder du. Hva slags BKF har du kjøpt ? Siden det ikke passer åpenbart med innsuget, så får du slipe litt på plastikken eller shimse motor litt opp. Er noe som ikke stemmer med informasjonen du gir og delene du faktisk har. Vi starter som jeg allerede er inne på, BKF'n og dets tilbehør, hva stammer dette ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Bolle Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 bremsekraftforsterkeren skal være en 325 ix hovudsylinderen er fra en 520 girling hadde den so ej tenkte ej sku prøve om den passa. kan ikkje tru d e so stor forsjell på ix hovudsylinderen, men uansett so passer no ikkje bremsekraftforsterkeren. kjøpte bremsekraftforsterkeren å han eg kjøpte den me har kvitering på att det er 325 ix forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 En hovedsylinder er ikke en hovedsylinder. Sjekk ETK og sjekk løse sylindere Koed selger. Har gitt deg løsninger på BKF problemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå