Gå til innhold

Secma Extrem 500, Tuning?


narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg ein secma 500 :D

men e jo berre 21hesta orginalt :shock: .

Så eg lure på om nåken her har secma eller kjenne nåken som har ein "trimma" secma. Lure litt på forsjellige metoda og låkka ut nåken hesta \:D/ .

Har tenkt tanken på Chip/mapping og turbo :lol: . men har ikkje sånn heise lyst og legga ut nåke på secma`en....

te5bcnvre0dqi3s1dum1.jpg

sti5rwa7ximdjqljj23g.jpg

ckom271bys8aihk2aq0z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har kjøpt meg ein secma 500 :D

men e jo berre 21hesta orginalt :shock: .

Så eg lure på om nåken her har secma eller kjenne nåken som har ein "trimma" secma. Lure litt på forsjellige metoda og låkka ut nåken hesta \:D/ .

Har tenkt tanken på Chip/mapping og turbo :lol: . men har ikkje sånn heise lyst og legga ut nåke på secma`en....

te5bcnvre0dqi3s1dum1.jpg

sti5rwa7ximdjqljj23g.jpg

ckom271bys8aihk2aq0z.jpg

Du kan jo spørre han her! http://www.secma.no/ kjøpte min atv der men han selger alt fra crossere, atv og secma han holder til i vestfold men du kan jo ringe han! tlf nr står på hjemme sia :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har kjøpt meg ein secma 500 :D

men e jo berre 21hesta orginalt :shock: .

Så eg lure på om nåken her har secma eller kjenne nåken som har ein "trimma" secma. Lure litt på forsjellige metoda og låkka ut nåken hesta \:D/ .

Har tenkt tanken på Chip/mapping og turbo :lol: . men har ikkje sånn heise lyst og legga ut nåke på secma`en....

quote] Du kan jo spørre han her! http://www.secma.no/ kjøpte min atv der men han selger alt fra crossere, atv og secma han holder til i vestfold men du kan jo ringe han! tlf nr står på hjemme sia :D

Ja får vel ta og rina den tullingen, synes di e useriøse og Jævli trege :? . ringte og maste ei heile veka og an klarte aldri og finna pris på nåke te meg osv. å an låvde og laug kver dag om an sku ringa oppigjenn når an hadde fått sjekka pris. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har kjøpt meg ein secma 500 :D

men e jo berre 21hesta orginalt :shock: .

Så eg lure på om nåken her har secma eller kjenne nåken som har ein "trimma" secma. Lure litt på forsjellige metoda og låkka ut nåken hesta \:D/ .

Har tenkt tanken på Chip/mapping og turbo :lol: . men har ikkje sånn heise lyst og legga ut nåke på secma`en....

quote] Du kan jo spørre han her! http://www.secma.no/ kjøpte min atv der men han selger alt fra crossere, atv og secma han holder til i vestfold men du kan jo ringe han! tlf nr står på hjemme sia :D

Ja får vel ta og rina den tullingen, synes di e useriøse og Jævli trege :? . ringte og maste ei heile veka og an klarte aldri og finna pris på nåke te meg osv. å an låvde og laug kver dag om an sku ringa oppigjenn når an hadde fått sjekka pris. men men.

jepp sant det han har ett jævla dårlig ryktet på seg. Men en som heter andreas og er svensk jeg tror han jobber der enda han er koselig og prate med han hjelper alltid. men trond heum skal ha så mye penger for ting:( men har du kjøpt den av han?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har merka at fyren e useriøse berre av å ringa og snakka me an. an klara jo kje og skaffa prisa og sjekka om di har delene på ei veka. så e kje da useriøst så veit kje eg:S:p. men får vel ringa og masa og bestilla litt på mandag:p
ja jeg veit åssen han er kjøpte min 2006 atv av han og betalte 20.000 for atv og han fikk pengene rett i handa. Men så kjøpte jeg tillegsutstyr som kom på 5000. men de fikk han også rett i handa. Også ca 1månde så fikk jeg ett brev i posten vist ikke jeg betalte de 5000 innnen såså langt tid ville det gå til inkasso ellerno. Og da ble jeg så forbanna på trond heum så jeg reiste til han og kjefta han huden full :angry: ! men fikk fiksa det da. men det er dårlig gjordt av han. men sorry for jeg tokk opp det her i tråden din. skulle bare si ifra åssen han var :) men finnes det ikke en side på nettet for de da? prøvd og google litt? lykke til vidre da :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

hei jeg har en slik selv

etter Mye googling så er det kun chip og ny eksos som er prøvet. har du fått til noe?

skjekket priser oss di som selger di norge. di gir forsjelige priser for hvem som spør 3 forsjellige priser på den samme tingen. 800 kr bare for et luftfilter til denne tinge var litt vell drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...