ViBe^ Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Ksport tårnlager forran med camberjustering. For at det skal passe e30 må det borres tre nye hull og muligens freses spor slik at det får rett "boltsirkel". Tror de skal passe rett på e36. Løshylsene er borret opp til 14mm SOLGT Tårnlager bak til e30, dette er av den litt stivere typen enn org. Kun vært montert i 1mnd, som nye. SOLGT Stabstag forran 20mm med nesten nye foringer og braketter BUD Stabstag bak 14,5mm SOLGT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimma /// Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 500 for stab stag bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Du har PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even_e30 Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Hallo..Eg tar dei dempartoppane bak eg, å stabstage bak hvis du ikkje har solg det..Bare send ett kontonr. du så sette eg øve penger .. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even_e30 Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Hallo..Eg tar dei dempartoppane bak eg, å stabstage bak hvis du ikkje har solg det..Bare send ett kontonr. du så sette eg øve penger .. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Hallo..Eg tar dei dempartoppane bak eg, å stabstage bak hvis du ikkje har solg det..Bare send ett kontonr. du så sette eg øve penger ..Mvh Send meg en PM du om du fortsatt er interresert! Er en annen kar som også er interresert, men har ikke hørt fra han på noen dager Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted October 23, 2009 Author Share Posted October 23, 2009 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted November 16, 2009 Author Share Posted November 16, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffos90 Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Har du forsatt ksport tårlagrene? er int!!!=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViBe^ Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Har du forsatt ksport tårlagrene? er int!!!=) De er solgt desverre, oppdatert i første post nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts