Gå til innhold

Bilen er solgt tråd kan slettes!!

Bmw 523iat
 Share

Anbefalte innlegg

Norges best vedlikeholdte bmw 523?

Påkostet nærmere 120000kr på ett år!

Hatt service på km.stand 209455 hos bmw verksted den 30.04.09. Stort sett brukt til langkjøring! Rustfri bil!

Byttet i løpet av 08-09:

Bremseskiver foran og bak, alt av foringer og stag i forstilling og bakstilling, casterstag, støtdempere foran, bensinpumpe, abs følere, viskemotor og bryter for bakluke, komplett viskemekanisme foran, abs styreenhet (svinedyr), pumpe for A/C, alt av reimer++. Kostet 80-90 lapper.

Den 11.08.09 var den inne for bytte av helt ny radiator og komplett overhaling av Vanosen. Byttet i tilleg alt av kamsensorer!(Pålydende 12505kr).

Felger og dekk nye for sesongen(15000kr) er 19" med 265 bakdekk og 235 foran!

Fantastisk bil å kjøre, må oppleves! Bruker ikke mer enn 0,7l/mil landevei!

Bør ikke sammenlignes med eldre modeller som har en helt annen motor, denne er levert originalt med dobbel vanos motor som er en god del bedre!

Kassetspilleren har inngang for ipod, mp3 og mobiltelefon!

Bilen er levert originalt med 8 airbag(vanlig med 6) som høyner sikkerheten betraktelig!

Den er jo godt noen km, men det kan knapt merkes takket være godt vedlikehold, føles nesten som ny!

I tilleg til ustyret nevnt ovenfor, er det automatiske avblendbare speil og tona vinduer !

Bør absolutt sees og prøves!

Selges kun pga behov for 4x4!

fineste 523 i samme prisklasse? , sammenlign gjerne med andre biler før du kommer å prøver!

Inbytte er uaktuelt. pris: 129000kr!

Tlf 99150141.

link til finn.no:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18390477

80u4h8dbzpw2scgdhilu.jpg

y7ynov8wk97502kflpsb.jpg

8laxeztceyuwu57joib7.jpg

x2d3xwywlf835p6txugi.jpg

te6ohk3vy2rc9m7g5cvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei markedet er ikke helt på topp akkuratt nå, angående ungdomskjørt er den kjørt av meg som familiebil i 6 mnd er 24 år å kjører rolig med unge på! Forrige eier var godt oppe i 40åra, de sa på kjell strømme bmw import at det var en av de fineste e39 de hadde sett!

Du merker forøvrig fort om den er stygt kjørt når man prøver den, å det er den ikke!

Hvis ikke jeg får prisantydning eller deromkring gidder jeg ikke selge, beholder den heller sjøl, får ikke bedre bil til den prisen!

Min mening.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...