drno Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Selger ubrukt komplett sett EBC Greenstuff bremseklosser fram/bak til E39 540, i originalesker.
drno Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Gjør nok ikke det pga forskjeller på skivediameter/caliper framme. Hvis du har originaloppsett, passer klossene sannsynligvis bare på de modellene jeg har skrevet opp.
Eirik Viste Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hei. Dette er en veldig bra pris. Kan opplyse at E39 M5 bremseklossene framme er helt like som disse. 540 caliperen er omtrent identisk med M5 sin. Bare klaven som er forskjellig. Sammenlignet en gang da jeg hadde lenge M5 bremser liggende. Er rimelig sikker på at klossene framme også passer E38 740. Så kan klossene bak selges etterpå. Da blir det billige klosser. Eirik.
iNthe Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 ser du ikke har fått noen interesse, og kan starte med ett bud på 1000 kr inkl frakt. selvfølgelig kan du vente på høyere bud, men om ikke så ta kontakt på PM så holder jeg mitt bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå