Gå til innhold

Problemer med ipod og "connects2" kit


 Share

Anbefalte innlegg

Har monterte et connects2 kit på min E39 97mod med kassett og cd skifter bak. Problemet er at når jeg velger cd så kulle ipoden komme inn men den spiller fortsatt fra cd skifteren selv om jeg ser at den skifter sanger på ipoden når jeg trykker på rattet eller på spilleren. Noen som har peiling?

mqu1d0zzgvoyw2o31vb8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kontakten som henger løst, hører den til connects2 kitet?

I tilfelle så vil jeg tro du må bytte ut den som står i spilleren (Cd veksler) med den. Altså plugg i den ledigen kontakten der hvor cd veksler er koblet i spiller nå.

Har kjøpt samme kitet i min e46 nå, hadde ikke cd veksler, og der fungerer det utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å koble bort alle ledninger utenom selve hovedkontakten. CD skifteren i bagasjerommet spiller ufortrødent videre...Så den må være koblet på selve hovedkontakten. Må nok derfor prøve å koble den vekk bak i bagasjerommet ja. Men det kreves en liten operasjon for å løsne den for å komme til ledningene så jeg får prøve det senere. Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblet fra alt i agasjerommet på CD stackeren men det hjalp ikke det ble det bare stille... Det var en tynn coax kabel på cd stackeren og det er også en coax på kasettspilleren i tillegg til radioantennen. Har jeg da DSP??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...