Jake Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Har monterte et connects2 kit på min E39 97mod med kassett og cd skifter bak. Problemet er at når jeg velger cd så kulle ipoden komme inn men den spiller fortsatt fra cd skifteren selv om jeg ser at den skifter sanger på ipoden når jeg trykker på rattet eller på spilleren. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Den kontakten som henger løst, hører den til connects2 kitet? I tilfelle så vil jeg tro du må bytte ut den som står i spilleren (Cd veksler) med den. Altså plugg i den ledigen kontakten der hvor cd veksler er koblet i spiller nå. Har kjøpt samme kitet i min e46 nå, hadde ikke cd veksler, og der fungerer det utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jake Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Takk for det Wetzin. Skal prøve på det og se hva jeg finner ut. Den ledige hører med til connects2 kittet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Poenget her er vel at man kobler BORT cd-skifteren, den skal ikke være i bruk mer i det hele tatt, så det er nok riktig som Weltzin sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jake Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Prøvde å koble bort alle ledninger utenom selve hovedkontakten. CD skifteren i bagasjerommet spiller ufortrødent videre...Så den må være koblet på selve hovedkontakten. Må nok derfor prøve å koble den vekk bak i bagasjerommet ja. Men det kreves en liten operasjon for å løsne den for å komme til ledningene så jeg får prøve det senere. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jake Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 koblet fra alt i agasjerommet på CD stackeren men det hjalp ikke det ble det bare stille... Det var en tynn coax kabel på cd stackeren og det er også en coax på kasettspilleren i tillegg til radioantennen. Har jeg da DSP?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jake Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Boksen selges nå se under kjøp og salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå