urgem3 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 har pakka m50 motor neddi e46'n. men e46n har ikke sånn runn motorkontakt, bare en hel masse småkontakter som står neddi hjernen. trenger et skjema eller noe for og vite hvilke ledninger som skal kobles sammen med de på motorkontakten på m50 motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Her er WDS online. http://spaghetticoder.org/bmw/wds/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 den der skjønner jeg ingenting av:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Hei! Du må ha SVG view for å se. Last ned og install fra adobe : http://download.adobe.com/pub/adobe/mag ... VGView.exe Gå inn i linken fra WDS og søk etter OBD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ja, men står ikke der hvilke farger ledningene har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Farger på ledning står på skjema f.eks. RT- RED GE- Yellow WS- White GN- Green BR- Brown SW- Black BL- Blue VI- Violet GR- Gray Nå har du alle farger kode. Lykketil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 tror jeg fant ledningene, men når jeg kobla på dem jeg "trodde" det var fikk jeg fortsatt ikke turteller og vanntempereturmålern til og funke. noen som orker hjelpe meg med de to ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 og kan jeg få ut i fra ledningene rett bak speedo eller bør jeg ta de fra motorommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 bumpert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 trenger ledningsfargen for turtall. noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 har sittet flere kvelder og leita meg ihjel nå. trenger virkelig hjelp med denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Madsen Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 17, 2018 Share Skrevet November 17, 2018 Synes det er veldig greit å vite årsmodell osv på den hardware vi snakker om. Hvorfor bare gi minimalt med info om tingene du har å jobbe med? Jo mer info jo letter er det å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå