Nordnes Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Da hadde jeg hentet Ny bil igjen etter et totalt feil valg av bil forrige gang(Opel Omega) Endte opp på en Bmw 318is E36 denne gangen Info: Bmw 318IS E36 209.000km 1992 modell 2xElvindu El.speil El.takluke ting som er gjort Senket 40-40 AC Schnitzer Felger 215/45-17 framme og 235/45-17 Bak Hvite blinkers M3 vader interør Xenon i Langlys 97 Front Sportsfilter Ting som skal gjøres: Rød = Gjort M-tech Front M-Look Diffuser Bakrutesenker Lakke V.side Ny SUb og forsterker? Ny Spiller Nytt Ratt(3-eiket sportsratt) M-tech Girkule) Angeleyes Eff.anlegg ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Pen bil i flott farge. ACS felger passer E36 som knott i ost og du har jo fått med et nydelig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Pen bil! Misunner deg det interiøret noe jævlig, har sinnsykt lyst på det i min bil også, men koster jo litt. Veldig pen bil ellers, høres ut som du har de rette planene for bilen også. Legg til m3 speil på den listen så har du en fet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Pen bil i flott farge. ACS felger passer E36 som knott i ost og du har jo fått med et nydelig interiør Knott i ost? Positivt ment elr negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Pen bil! Misunner deg det interiøret noe jævlig, har sinnsykt lyst på det i min bil også, men koster jo litt. Veldig pen bil ellers, høres ut som du har de rette planene for bilen også. Legg til m3 speil på den listen så har du en fet bil. takk.. ja, er et fint interiør. Får se om det kommer m3 speil, blir ikke førstepri i værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Ikke førstepri, såklart, la bare merke til at det manglet fra "ting som skal gjøres" listen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Var på Biltema etter jobb i dag å kjøpte Angeleys, makan til drit har jeg ikke vært borti. Passet ikke for fem flate øre, og når jeg hadde montert ene lykta så funket bare den ene ringen. Skal levere de inn i mårra etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 kjøp lykter me angeleys fra før;) misuner dø interiøret:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 kjøp lykter me angeleys fra før;) misuner dø interiøret:D Har Vurdert det, men Finner nesten ingen lykter som jeg syns er Fine. Liker INPRO lyktene, men de er alt for dyr for min økonomi nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Da var det tid for en liten Update Kjøpte Biltema endestuss idag, da den orginale er stygg. bare midlertidli til jeg får kjøpt meg eff.anlegg. Passet ikke helt bra, så måtte kappe og sveise litt ble bra Fikk også vasket bilen utvendig Endestussen: Sveiset stussen fast: Ferdig Skal få bedre bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Da Hadde man vært ute å Øvelseskjørt(blir 18 i november) På tverra i Rundkjøringe osv. med "L" bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Kan oppdatere med Noen Triste nyheter Utløserlageret er gåent, så nå blir det ny clutch og utløserlager osv. bestiller det når jeg får lønning. Bestiller også Shortshift i samme slengen Og så har jeg gått i Autoværnet sad.gif Bulk på Forskjerm og dør på Venstre side, 1meters lang ripe, ødelagte lister, knnust blinkelys på forskjerm. Høres værre ut enn det er..kan klare å fikse det på 1dag, Men blir ikke å ta å fikse skjerm og dør før jeg får låne lakkboksen på jobb.Vurderer å vente til etter vinteren, for da skal jeg kjøpe M-tech front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Da var Nytt ratt handlet og montert:) Fikk tak i et hos en kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Pen bil ja Kjipt at du var uheldig med utløselager og autovernet da Din supra som står i bakgrunnen på ene bildet å eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Din supra som står i bakgrunnen på ene bildet å eller? Tenkte å spørre om det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå