EirikL Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Er det noen som vet med sikkerhet at det går å bytte begge bærekulene på armene på en E30 ix? Har ingen peiling på dette selv, men har fått høre både det ene og det andre både fra merkeverksted og privatpersoner. Nye armer koster jo faen meg halve skjorta, så det hadde blitt sinnsykt mye billigere å bare kunne bytte kulene hvis jeg får tilgang på presse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Fant ut at det er mulig etter jeg byttet begge armene i vinter=) Men mener og huske at de ikke har de hos BMW, men får kjøpt på mekkonomen ( eller kanskje MECA). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 det er ikke delenummer på de hvertfall. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 bilextra har ja. 546,- pr kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Man får kjøpt både indre og ytre kule hos Koed, så hvis man kan presse dem på originale bærearmer, ser jo ting mye bedre ut Men det er bare å pøse på med erfaringer for dem som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carver Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Man får kjøpt på mekonomen også. 490 pr stk for de indre, og 718 pr stk for de yttre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carver Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ups, 490 for de yttre og 718 for de indre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå