Gå til innhold

Dårlig med baklys på e36 coupè! (M3 lykter på 318is)


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Satte på M3 baklykter med hvite blinkers(dem stod på en englandsk-importert M3 3.2) på en 318is -92mod idag, og da virka ikke kjørelys bak og bremselys på venstre side.. koblet på di gamle lyktene, og der virka alt! bytta alt av pærer, så di er gode! Kan det være noe kluss ang check-control?? har også sjekket baklyktene for feil eller brudd, men kan ikke finne noen feil egentlig :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømtyv er en klemme som du bruker for å ta strøm fra en ledning (uten å klippe eller dele den ledningen da..) over i en annen ekstra ledning..

img_4885109a4f47f.jpg

c674e634712b414bce45f64b493eeb8d.jpg

Prøv deg fram med multimeter f.eks.

Først med kun vanlige kjørelys (er vel samme med park bak..)

Mål hvor det er spenning da, og koble det til rette ledning for dette. (kan jo kjøre test strøm inn på lampe ledningene og se hva som lyser)

Så med tåkebak lys f.eks.

Bremselys

Ryggelys

Blinklys osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått til alt baklys utenom bremselys på sjåførsiden! dette har ikke virket sålenge jeg har hatt bilen, og jeg har prøvd med flere forskjellige baklykter.. feilen ligger i bilen! noe tips til dette? prøvde meg på å koble videre fra bremselyset på motsatt side, men finner ikke hvilken leding det gjelder :? det er faktisk ingen ledninger jeg finner 12.volt på kontakten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...