håk Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 M-tech bak skal jeg ha, også har jeg satt en knapp på blå! hvor mørk har jeg ikke helt bestemt meg for... Jo takk blir bra med ny lakk, litt sliten nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 lakk den i lemansblå den er drittøff. og få deg gule hovedlykter og grøftelys. det er rått på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Innkjøp! kjøpte nye frontlykter og eyelids fra GS, som kom i dag! Har også kjøpt Pioneer dvd spiller til bilen... Begynner å bli bra nå, vurderer nye nyrer, ikke de sorte... Og når bilen blir nylakka til våren ser det bra ut! Driver også å ser etter nye sommerdekk, vurderer 18" til neste sommer istedet for 17... Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 lakk den i lemansblå den er drittøff. og få deg gule hovedlykter og grøftelys. det er rått på e36 hvis den skal være blå, så er kanskje ikke gule lys så veldig tøft med gule lys? passer vel best på svart bil. men lemans blå er en finfin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 gule lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Le Mans blå er veldig pen! Men har faktisk vurdert hvit? hva tror dere? skal nok ikke lakke listene, da jeg har hørt at det fort faller av "biter" hvis man er borti noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 gule lys? til steinar84 oppi som syntes du burde skaffe deg gule lys hvit er en sjelden farge på e36, syns ikke bilen kler det. e90 og e46 ja, ikke e36 lemans derimot! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Nye lykter, nye bilder. Ventet med å sette på øyelokkene, likte den faktisk uten også, så får se hva det blir til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå