Gå til innhold

BMW E30 325i

3lly
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Leter etter en E30 325 til salgs, er bare 17år enda,så har ikke tenkt å bruke alt for mye penger i førstebilen, opp til 40.000,- Så si ifra om du har en pen BMW (orker ikke mere rust,har Opel:P) Helst ute etter Mtech stylet osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60k o.O ... Er ute etter E30 som er påmontert Mtech styling, ikke orginal Mtech osv ... Men den MÅ jo ikke ha Mtech styling, men 323 er også interesant d, 40k er maks jeg har å kjøpe bil for... Men uansett,har du E30 325/323 så gi litt info,pris og bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i landet bor du da?

jeg bor i molde og har en 86mod 325 som jeg vurderer og selge.

bilen er en 320i som er godkjent ombygd til 325.

billig forsikring da den forsikres som en 320.

senkesett er godkjennt i vognkort og er også godkjent med 16"ere, men har 15" felger på nå.

er minimalt med rust på bilen.

0yu3r9q39unsza1jr4i1.jpg

je0nnyplv6x8jcynxa4m.jpg

caes3q1dzbj11pb5x57v.jpg

ya068tzdyfso1gsrq1kw.jpg

dkvg3ddueu7bkclsdl4j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i landet bor du da?

jeg bor i molde og har en 86mod 325 som jeg vurderer og selge.

bilen er en 320i som er godkjent ombygd til 325.

billig forsikring da den forsikres som en 320.

senkesett er godkjennt i vognkort og er også godkjent med 16"ere, men har 15" felger på nå.

er minimalt med rust på bilen.

0yu3r9q39unsza1jr4i1.jpg

je0nnyplv6x8jcynxa4m.jpg

caes3q1dzbj11pb5x57v.jpg

ya068tzdyfso1gsrq1kw.jpg

dkvg3ddueu7bkclsdl4j.jpg

Hørtes veldig interesant ut, Bor i Kristiansund selv da :P Kan ta meg en tur å se på den en dag?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er velkommen til å komme å se :)

bare send meg en pm for å avtale tid og sted isåfall. jeg sjekker innom bimmers flere ganger per dag :)

Ok ;) Må få noen kompisser til å kjøre meg osv,så bli i helg ialefall...Litt usikker på om jg skal ha E30 eller E36 :S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 selvfølgelig!! morsom bil! e36 har blitt kebabtralle og alt for dageligdags :( kjøp deg en koselig e30 med sjel i ;) man blir veldig fort glad i de bilane der!
joda, men tenker litt på plass osv jeg, +at di ser litt nyere ut...er ikke sikker,må få solgt OPEL'n først :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du skal ha en bil som skal se ny ut kan man jo liskegodt kjøpe en yaris, men visst du derimot vill ha en bil med uturlig mye kjøreglede samt bra kjøreegenskaper så klinker du til på en e30 :) nostalgiske mesterverk i minne øyne. Plass er det nokk av! bare man ikke har noen på 1.90 som skal sitte baki, da har de en case :lol:

en e30 kan da se ny ut den og:

http://www.garaget.org/?car=63884

gamlebilen min som jeg savner mye

er noe spesielt med de! ville så absolutt anbefalt deg og prøve en! man blir fort forelska :) stiger i verdi gjør dem og.. imotsettning til e36..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...