3lly Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Hei, Leter etter en E30 325 til salgs, er bare 17år enda,så har ikke tenkt å bruke alt for mye penger i førstebilen, opp til 40.000,- Så si ifra om du har en pen BMW (orker ikke mere rust,har Opel:P) Helst ute etter Mtech stylet osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 E30 med null rust til under 40 lapper, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3lly Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 E30 med null rust til under 40 lapper, lykke til ikke 0rust, men ikke noe alvorlig rust osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Forsåvidt fortsatt lykke til:P M tech styling og i delvis grei stand så snakker vi hvertfall 60 k tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ja minst.. visst du skal ha mtech2 og 325 ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3lly Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 60k o.O ... Er ute etter E30 som er påmontert Mtech styling, ikke orginal Mtech osv ... Men den MÅ jo ikke ha Mtech styling, men 323 er også interesant d, 40k er maks jeg har å kjøpe bil for... Men uansett,har du E30 325/323 så gi litt info,pris og bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hvor i landet bor du da? jeg bor i molde og har en 86mod 325 som jeg vurderer og selge. bilen er en 320i som er godkjent ombygd til 325. billig forsikring da den forsikres som en 320. senkesett er godkjennt i vognkort og er også godkjent med 16"ere, men har 15" felger på nå. er minimalt med rust på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3lly Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 hvor i landet bor du da?jeg bor i molde og har en 86mod 325 som jeg vurderer og selge. bilen er en 320i som er godkjent ombygd til 325. billig forsikring da den forsikres som en 320. senkesett er godkjennt i vognkort og er også godkjent med 16"ere, men har 15" felger på nå. er minimalt med rust på bilen. Hørtes veldig interesant ut, Bor i Kristiansund selv da Kan ta meg en tur å se på den en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 er velkommen til å komme å se bare send meg en pm for å avtale tid og sted isåfall. jeg sjekker innom bimmers flere ganger per dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3lly Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 er velkommen til å komme å se bare send meg en pm for å avtale tid og sted isåfall. jeg sjekker innom bimmers flere ganger per dag Ok Må få noen kompisser til å kjøre meg osv,så bli i helg ialefall...Litt usikker på om jg skal ha E30 eller E36 :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 e30 selvfølgelig!! morsom bil! e36 har blitt kebabtralle og alt for dageligdags kjøp deg en koselig e30 med sjel i man blir veldig fort glad i de bilane der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3lly Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 e30 selvfølgelig!! morsom bil! e36 har blitt kebabtralle og alt for dageligdags kjøp deg en koselig e30 med sjel i man blir veldig fort glad i de bilane der!joda, men tenker litt på plass osv jeg, +at di ser litt nyere ut...er ikke sikker,må få solgt OPEL'n først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 visst du skal ha en bil som skal se ny ut kan man jo liskegodt kjøpe en yaris, men visst du derimot vill ha en bil med uturlig mye kjøreglede samt bra kjøreegenskaper så klinker du til på en e30 nostalgiske mesterverk i minne øyne. Plass er det nokk av! bare man ikke har noen på 1.90 som skal sitte baki, da har de en case en e30 kan da se ny ut den og: http://www.garaget.org/?car=63884 gamlebilen min som jeg savner mye er noe spesielt med de! ville så absolutt anbefalt deg og prøve en! man blir fort forelska stiger i verdi gjør dem og.. imotsettning til e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå