Gå til innhold

Originalt understell E36 6 syl. 6/92-


Torminator
 Share

Anbefalte innlegg

Selger understell i god stand til E36. Sittet på 98-mod 320, men mener det er godkjent og passer til alle 6-syl sedan, og muligens coupè fra 6/92(?) og utover. Den typen hvor stabstaget IKKE er festet på demperen, men på bærearmen. Separat topplager og fjærskål.

Består av:

-Originale fjærer foran og bak

-Sachs dempere foran og bak

-Topplager foran og bak (ene topplageret bak har blitt trykket igjennom som vanlig på E36 m/fler)

-Øvre og nedre fjærgummi, foran og bak

-Demperstopp m/mansjett foran og bak

1500kr/bud

Selger også til E36:

- M-tech sidelister til sedan 700kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du må legge ved mer info. Prod.dato for bilen det passer til bl.a. Det er 3 ulike typer her, en type fra de første modellene kom og frem til 10/91, en type fra 10/91 til 6/92 og en type fra 6/92 til slutten. de første typene hadde støttestag festet på demperen, de neste modellene hadde støttestag festet i bærearmen, de siste modellene hadde også dette, men de har en annen type tårnlager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Det glemte jeg å skrive!! Takk for påminnelsen!! :)

Kommer fra en 98-modell. Så da passer nok dette fra modeller produsert fra 6/92(?) og utover. Eller som jensemann23 skriver; modeller UTEN innfesting til stabstaget på demperen. Når det gjelder tårnlager så vet jeg ikke hvordan jeg skal beskrive det, men er i alle fall den typen som har separat fjærskål og tårnlager. Bare å spørre folkens, hvis det er mer jeg har glemt eller dere lurer på! :D

Lov og komme med bud også, så skal jeg vurdere de. Kan hende det blir mulig å kjøpe delene separat også. F.eks bare dempere, eller bare framdempere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...