Torminator Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Selger understell i god stand til E36. Sittet på 98-mod 320, men mener det er godkjent og passer til alle 6-syl sedan, og muligens coupè fra 6/92(?) og utover. Den typen hvor stabstaget IKKE er festet på demperen, men på bærearmen. Separat topplager og fjærskål. Består av: -Originale fjærer foran og bak -Sachs dempere foran og bak -Topplager foran og bak (ene topplageret bak har blitt trykket igjennom som vanlig på E36 m/fler) -Øvre og nedre fjærgummi, foran og bak -Demperstopp m/mansjett foran og bak 1500kr/bud Selger også til E36: - M-tech sidelister til sedan 700kr
jensemann23 Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 du må legge ved mer info. Prod.dato for bilen det passer til bl.a. Det er 3 ulike typer her, en type fra de første modellene kom og frem til 10/91, en type fra 10/91 til 6/92 og en type fra 6/92 til slutten. de første typene hadde støttestag festet på demperen, de neste modellene hadde støttestag festet i bærearmen, de siste modellene hadde også dette, men de har en annen type tårnlager.
Torminator Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Oisann! Det glemte jeg å skrive!! Takk for påminnelsen!! Kommer fra en 98-modell. Så da passer nok dette fra modeller produsert fra 6/92(?) og utover. Eller som jensemann23 skriver; modeller UTEN innfesting til stabstaget på demperen. Når det gjelder tårnlager så vet jeg ikke hvordan jeg skal beskrive det, men er i alle fall den typen som har separat fjærskål og tårnlager. Bare å spørre folkens, hvis det er mer jeg har glemt eller dere lurer på! Lov og komme med bud også, så skal jeg vurdere de. Kan hende det blir mulig å kjøpe delene separat også. F.eks bare dempere, eller bare framdempere osv.
Torminator Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 jeg tar bakfangeren for 1000 M3 bakfanger solgt...
Torminator Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Ingen som trenger dempere eller fjærer eller noe? Deles opp og selges i deler dersom noen trenger!!
payam Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 jeg kan gi deg 1300 kr hvis du kan sende dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå