bmwkizn Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 lufter ut min datsun 100a 76 mod..bilen er i bra stand.nesten original stand.(uoriginal takluke og gule grøftlys).Eu godkjent og avgift betalt.. Billig å eie. Kan byttes i noe annet kjøretøy.bil.mc.båt etc.eller skinninteriør til E36 sedan.kom med bud eller forslag. Ikke mange igjen av disse. Bilen er bra for rust i forhold til aldre.Men det er noen flekker i karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 KM? og pris. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Km er vanskelig å si siden den mangler det først tallet.Km går bare til 99999..står nå på 95..tror ikke den har gått rundt mange ganger pga at bilen er meget kompakt å kjøre.Ikke noe slark i dørhengsler O.L. pris er ca 10.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Denne har jeg lyst på! UX reg også jo! (Er Kr.sunds skilt det). Minstepris da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Får jeg ikke 10.- eller et kurrant bytte så beholder jeg bilen Koster jo ikke noe å ha den stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feita Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Flott vogn det der, har du speil på høyre side? Er det 1 litern eller 1.2? Fungerer bremsene godt? Er ikke ute etter å kjøpe, men har en lik selv og lurer bare litt. Hvis du er ute etter alufelg til denne bilen så kan det være lurt å se etter saab 99 felger, da kan du kanskje finne noen fine tidsriktige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Flott vogn det der, har du speil på høyre side? Er det 1 litern eller 1.2? Fungerer bremsene godt? Er ikke ute etter å kjøpe, men har en lik selv og lurer bare litt. Hvis du er ute etter alufelg til denne bilen så kan det være lurt å se etter saab 99 felger, da kan du kanskje finne noen fine tidsriktige felger. Ok takk for tipset. Speilet på andre siden er på det,men det vises ikke på bildet.Bremsene er helt ok de.nye bremser bak på bilen..dette er 1 litern ja skal se etter saab felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Bilen er ikke lengre til salgs.Funnet at jeg vil beholde den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feita Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Bra at du vil beholde den, her er et bilde av felgene mine. Har desv. ingen bilder av bilen med felgene, men jeg synes de passer veldig bra til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Flott vogn det der, har du speil på høyre side? Er det 1 litern eller 1.2? Fungerer bremsene godt? Er ikke ute etter å kjøpe, men har en lik selv og lurer bare litt. Hvis du er ute etter alufelg til denne bilen så kan det være lurt å se etter saab 99 felger, da kan du kanskje finne noen fine tidsriktige felger. Jeg har også hatt en sånn bil. Bremsene fungerte mildt sagt dårlig, men syns likevel det var en morsom bil. Min var en 1,0 som hadde gått rundt 80.000, med èn eier(!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Satte også på et diskret BMW-emblem på panseret på min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Satte også på et diskret BMW-emblem på panseret på min.... HEHE..Dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Bra at du vil beholde den, her er et bilde av felgene mine. Har desv. ingen bilder av bilen med felgene, men jeg synes de passer veldig bra til den. Skulle hatt de felgene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå