Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:)

Hvorfor så veldig hemmelig? : ) En-eller-annen 5'er med turbo? I det mest sinnsyke fall, en M5 med turbo?

bare liker ikke å legge ut info om slikt;) kan si de slik at forrige eier sikkert kunne kjøpt 2 biler til istede får motorbygginga

Ser den : )) Var bare nysgjerrig ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra ut denne :) bortsett fra (min smak: for mye bakfanger og ei leppe for mye foran).

Høres ut som det kan være litt motor i denne :D

å si at dette ikke er en bmw...det er idioti!

angående styling og hull osv så er det vel hver sin smak som gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere gutter ennå lever i mopedtia!

sier du som kjører bilen me minst motor av ossxD

desuten er ikke dette en tråd om mopeder, 14iss og lignende, virker som du er mest opptatt av slikt her.

Er ikke opptatt av 14iss'er i det hele tatt, men dere overlegne snålinger oppfører dere som noen! Uansett om jeg har minst motor så har det ingenting å si, kan ikke kjøre fortere enn 90-100 her uansett..

Så hvorfor begynne å kverulere?

Min bil er sikkert ikke like rask som din, men etter min mening er den mye flottere.

Alle har forskjellig smak, jeg vet det. Men jeg er ikke noe fan av plast rakketter og uendelig lange smørbrødlister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden synes jeg har tendenser til å utarte litt. Når man legger ut bilder av bilen sin på et forum, må man være forberedt på både positive og negative tilbakemeldinger. Smaken er jo som kjent som baken. Synes det blir litt tåpelig å kommentere at folk er misunnelige eller har mindre motor fordi man får kritikk...

Så til bilen. Fin farge, fine felger som kler bilen veldig godt. Men litt mye fanger (både foran og bak) for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden synes jeg har tendenser til å utarte litt. Når man legger ut bilder av bilen sin på et forum, må man være forberedt på både positive og negative tilbakemeldinger. Smaken er jo som kjent som baken. Synes det blir litt tåpelig å kommentere at folk er misunnelige eller har mindre motor fordi man får kritikk...

Så til bilen. Fin farge, fine felger som kler bilen veldig godt. Men litt mye fanger (både foran og bak) for min smak.

er ikkekritikken jeg ikke tåler, men er ikke meg som blir dissa, er han som la ut bilda, og tråden er ikke om han, greit, han kan være frekk, men er ikke 14 av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,okok :) husk at som ny medlem er det fint å være litt ydmyk! alle får vi pepper for bilene og det vi har gjort med dem før eller siden...men, bedre å få pepper her inne enn å se folk le når man kjører forbi dem, hehe :) velkommen til forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det vel stemme at trådstarter har "moped" som kjøretøy i profilen sin, og er født i 1992. Han poster bilder av en bil med uorginale modifiseringer som minner mest om japan- på et bmw-entusiast forum. Kanskje kritikken ikke ville vært like stor dersom bildene ble postet på bilforumet?

Det dere nye her inne som hetser hvem som har minst motor bør vite- er at blant entusiaster er det ikke nødvendigvis størst motor som teller, for mange handler det om estetikk, og jeg er forøvrig 110% enig med Ørjan om at hans bil er penere, rett og slett fordi jeg heller ville kjørt uten front og hekk fangerne hvis jeg skulle kjørt e39 over.

Ellers syns jeg det ikke er passende med ///m5 emblem bak, da det er temmelig lett å gjennomskue at dette ikke er en m5. Hadde det vært en orginalstyla 520, kunne jeg heller åpnet et rom for det.

Ellers er jeg enig med pingvinen vår, om at det er greit å være litt ydmyk når en får kritikk.. De fleste her inne er eldre enn dere- og et godt råd vil være å oppføre seg slik som ville falt deg naturlig hvis vi hadde sittet rundt samme bord.. Internett er internett, men bimmers er bimmers, og er foreløbig det forumet jeg har størst tilhørighet i- nettopp fordi gjenggangerne her inne er konstruktive og innehar MYE interessant kunnskap. Ellers får dere ha velkommen til forumet, og blanke ark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det vel stemme at trådstarter har "moped" som kjøretøy i profilen sin, og er født i 1992. Han poster bilder av en bil med uorginale modifiseringer som minner mest om japan- på et bmw-entusiast forum. Kanskje kritikken ikke ville vært like stor dersom bildene ble postet på bilforumet?

Det dere nye her inne som hetser hvem som har minst motor bør vite- er at blant entusiaster er det ikke nødvendigvis størst motor som teller, for mange handler det om estetikk, og jeg er forøvrig 110% enig med Ørjan om at hans bil er penere, rett og slett fordi jeg heller ville kjørt uten front og hekk fangerne hvis jeg skulle kjørt e39 over.

Ellers syns jeg det ikke er passende med ///m5 emblem bak, da det er temmelig lett å gjennomskue at dette ikke er en m5. Hadde det vært en orginalstyla 520, kunne jeg heller åpnet et rom for det.

Ellers er jeg enig med pingvinen vår, om at det er greit å være litt ydmyk når en får kritikk.. De fleste her inne er eldre enn dere- og et godt råd vil være å oppføre seg slik som ville falt deg naturlig hvis vi hadde sittet rundt samme bord.. Internett er internett, men bimmers er bimmers, og er foreløbig det forumet jeg har størst tilhørighet i- nettopp fordi gjenggangerne her inne er konstruktive og innehar MYE interessant kunnskap. Ellers får dere ha velkommen til forumet, og blanke ark..

alt uorginalt som du kaller det, er en bak fanger, og noen sjørter, såvidt jeg vet brukes seidl styling ofte på e30. så da er no de også japse da.

å får alt du vet, kansje bilen er gokjent ombygd m5?;)

desuten vet du iallefall ikke hvor gammel jeg er, du kommer med mye info fra de ytre rom her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig til kritikk på person her da.... [-X

Forøvrig synes jeg alder er meget u-relevant her, men respekt skal vi alle ha for hverandre her inne. Gammel som ung!!! Dette er jo en smaks sak. Smak kan jo ikke diskuteres. Nå har det seg slik at i nettop denne tråden er det orginal politiet som har ytret mest.

Å snakke om dødsannonser er vanvittig u-saklig, lite konstruktivt og helt på gjordet synes nå hvertfall jeg... SLIKE kommentarer klarer vi oss uten på dette forumet.

Andye30: Kos deg med bilen, kjør så du blir respektert i trafikken og kjøp BMW neste gang også. Velkommen til forumet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å når de gjelde specs på biln, de e tæmmeli hæmmeli næmmeli:)

Hvorfor så veldig hemmelig? : ) En-eller-annen 5'er med turbo? I det mest sinnsyke fall, en M5 med turbo?

bare liker ikke å legge ut info om slikt;) kan si de slik at forrige eier sikkert kunne kjøpt 2 biler til istede får motorbygginga

Ser den : )) Var bare nysgjerrig ^^

Norges råeste Bmw E39?

Den er blit totalt ombygd av Auto trim og Bjørnstad bil. Motoren nå er en Forsterket M50 som er blit freset opp. 500hk++

Smidde stempel, H profil råder, kamaksel spesial for turbo. IRX Turbo. Tech 3R Dattasprut. Cerametallic Rallycluth.

6 Trins manual Tremec T56 Girkasse. M5 Bakkstiling. Forsterket mellomaksling. Motor og driverk er bygd for å holde 800hk.

Bremser fram er Movit 8stemplet calipter med 346 skiver, bakk er det M5 bremser. kw justerbart coilovers, justering for høyde og hardhet.

Den er blit totalt ombygd ute og innvendig.Sinsykt mye påkostet.

For mye å skrive, ring for mere info. Kun seriøse henvendelser!

250 000,- Bud.. kontakt tlf ikke E-post.

Om det var noen som lurte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...