Gå til innhold

Bilder av bmw e39'en til andye30


 Share

Anbefalte innlegg

Først av alt:

Trådstarter har "1992" etter nicket sitt, og oppgir moped som kjøretøy.

-Hvis alle ser på side 1, er det tydelig å se hvor drittpreiken begynner..

Alle innleggene til og med penguin sitt, før andy sitt andre innlegg i denne tråden- er gjennomgående positivt innstilt til bilen, men dem kommenterer KUN uorginale modifikasjoner, og kan ikke kalles drittslenging, selvom noen bruker litt mer verbale ord.

Derretter kommer badboy1992 med setningen "sjalu på bilen?" og snøballen har begynt å trille..

Hverken Penguin (som prøver å rette opp i et evt feilt inntrykk hos badboy1992) eller Ørjan^^ har skrevet noe jeg syns er upassende, men jeg kan forstå hvorfor en ikke helt rasjonell ungdom blir irritert av å bli kalt fjortiss. Likevel, har badboy1992 hatt to innlegg i tråden allerede som vitner om umodenhet.

Andye30 begynner å skrive dialekt her på forumet, og har ikke forstått at rettskrivning er noe vi prøver å drive med her inne.. Ellers virker ingen av dem som er berørt av bilen å være særlig villig til å ta i mot KONSTRUKTIV kritikk..

Etterhvert begynner Andye30 å kommentere dem som har minst motor..

Både Penguin og Ørjan^^ prøver febrilsk å rette på evt feilt inntrykk hos Andye30, badboy1992 og andre som sympatiserer med dem, men til ingen nytte.

[quote name="andyE30

alt uorginalt som du kaller det' date=' er en bak fanger, og noen sjørter, såvidt jeg vet brukes seidl styling ofte på e30. så da er no de også japse da.

å får alt du vet, kansje bilen er gokjent ombygd m5?;)

desuten vet du iallefall ikke hvor gammel jeg er, du kommer med mye info fra de ytre rom her;)

Jeg vil framdeles kalle frontfangeren din uorginal ettersom den har noen hull som ikke skal være der orginalt. Hva som dekkes av skiltene osv, bryr jeg meg lite om, iogmed hullene er synlige på bildene, og det er slik bilen framstår. Når det er sagt, kan vi slå fast at etter min mening, er egentlig hele bodykitet uorginalt.

Seidl styling brukes ofte, og på mange andre biler enn e30, men det betyr IKKE at jeg liker de bilene noe mer for det om. Jeg er faktisk imot klare baklys på e30 også..

Om bilen er godkjent M5, får så være, utseende på den er ikke orginalt m5, og siden ingen kommer med specsa på bilen/bekrefter dem, så er den "ingenting enda". For alt vi vet kan bilen stå uten motor.

Jeg vet ikke hvor gammel du er på PAPIRET- men jeg vil ikke kalle noen av sympatisørene til denne bilen moden, i forhold til hvordan dem har framstått sålangt i denne tråden.

Om det er noen som oppfatter bimmers som et utrivelig nettsted, så får dem finne seg et annet da vel? Ingen som tvinger noen til å være med her. Det skal riktignok sies at jeg har vært aktiv i båtportalen.net(hvor jeg også framdeles har status som moderator), supportforum.info, overklokking.no, bike.no bilforumet.net, mc-forumet.no, bmwccn.no og bimmers.no De siste 5-6årene. Jeg har ikke skrevet like mye i alle foraene- og under forsjellige nick, men bimmers er det forumet jeg desidert liker best. Begynn med en ydmyk holdning og respekter andres meninger (slik dere IKKE gjør her inne) så får dere også respekt igjen. Selvom bilen til andye30 er fet, har 500hk osv- og han ikke er videre kjent innenfor bmwmiljøet- så har han en profil han må bygge opp.. Det blir opp til han om den skal fortsette å være useriøs, eller om den skal bli annereledes. Som man sår- høster man..

du tar jo litt feil her også, har jo forklart motorkomentaren, var ment til en som mente mopedportalen passa bra, og da han selv kjører med mindre moror, syns jeg han passa best der inne selv, var ikke noe annet.

og hva har noen huller i fangern me orginal og ikke å gjøre, er jo fortsatt en orginal fanger. kan jo ikke si jeg har en uorginal orginal modda fanger?

det er jo en orginal en. men uansett ikke org på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

grom denne. har sett den og hørt den live. grom lyd :) selve stylingen er ikke akkurat min stil, men om eier vil ha det slik så må han få ha det akkurat som han vil. folk må selvsakt få mene akkurat det di vil men det er uansett eier som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har også sett og sittet på denne "live" når forrige eier hadde den. den var fin og ble tatt godt vare på da. (gikk som et uvær også) men hvordan den er nå kan jeg ikke svare på da jeg ikke har sett nye eier vært ute å kjørt med den en stund.

ang. bilen så er vel den ikke stylet helt etter min smak, men er litt annerledes en de fleste andre e39`r som er der jeg bor. men smaken er jo forskjellig og jeg liker mere org.m plast en seidl og rieger osv..

får bare håpe nye eier tar godt vare på bilen. og så må jeg vell få si at denne tråden utviklet seg til å bli en fjortisstråd. får bare håpe oppførselen blir endret og at folk respekterer hverandre her. skal jo egentlig være et forum for bmw intriserte, og ikke om hvem som har størst motor, moped, styling osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syn bilen var fin, men det er enkelte ting jeg ville gjort annerledes, men smaken er som baken :)

Har tenkt litt på det å sette intercooler i fronten på min jeg og ;)

Men etter hva du har fortalt så er den satt inn fordi motor'n trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bilen var tøff å se på jeg. Likte heller ikke bakfangern noe særlig, men hvis eiern liker den, så bør han beholde den, det er hans bil. Dette er et forum med utrolig mange brukere, Og det har vert drittkjedelig hvis alle har hatt lik smak og lik bil. Jeg er HELT enig i at nye brukere bør tåle kritikk og være litt ydmyke til å begynne med til man har blitt "litt kjennt med" forumet og de mest aktive brukerne. Men jeg syns også at mange her ikke respekterer forskellig smak, og begynner og rakker ned på en bil fordi det ikke er BMW stempel på alle delene. Dette syns jeg er alt for dårlig. Ja det er mange her som er "BMW entusiaster" som vil at bilene skal være clean og ryddig. men jeg syns at vi også skal respektere de som liker å skille seg ut litt, og ikke slakte bilene og eierne med engang de registrerer seg her på Bimmers. Positiv og negativ kritikk bør være greit. men jeg syns enkelte "tar litt av" med innleggene sine. Sikter ikke til noen spesielle her. Dette er noe vi alle bør ta oss sammen på. Inkl meg. Syns det blir litt dumt når tråder utvikler seg slikt som denne. ;) En BMW er fortsatt en BMW, Og så vidt jeg vet så er det det dette forumet handler om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om jeg har minst motor så har det ingenting å si, kan ikke kjøre fortere enn 90-100 her uansett..

ehm..?

ehm hva?? Sist jeg sjekka med vegtrafikkloven var dette riktig..

Skriv heller at det ikke er lov og kjøre i mer enn 90 :)

alle kan kjøre fortere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Enig! Behold den sånn som du har den. De fleste inne her skal BARE ha M-plastikk, og svært få tør og skille seg ut. Hvis eieren er fornøyd er det det viktigste. På tide at folk inne her slutter og være så usakelige hele tiden så fort det starter en liten diskusjon, fordi noen ikke er enig. Det gjelder forøvrig trådstarter også.

Syns det er bra at det er noen som tør og gå andre veier jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...