Dirty Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Goddagen God folk, vurdere å selge en ny overhalt s50 maskin som snart er klar. Grunnen til at jeg skal selge den, er fordi min 96 modell 320 ikke kan få godkjent s50b30 motor, må opp på 3.2 L, Typisk ja. motoren har gått 160 tusen Blokka er under skrivende stund levert inn til autoteknikk i kr.sand Der blir blokka hona, blir montert nye stempelringer, nye veivlager, og nye rammelager. Toppen er sendt til overhaling av ventilsetene. Veiven ble også sendt inn til kontrollmåling. ER komplett med ledningsnett og ecu Innsug OSV. skal være komplett kan mangle en vakum slange eller 2. ( noen muttere på innsuget mangler også. men er vanlig m6 tror jeg grenrør Kløtsj med ekstra svinghjul følger også med har en 325 kasse som kan følge med, denne fungerer veldig greit sammen med s50. men vil annbefale m3 kassa vis man har planer om banekjøring. Komplett motor ferdig til å sette i bilen skal jeg ha 25000.- da får man en nyoverhalt s50 motor til en Billig penge. med komplett bundell uten montert topp ( alle deler følger med , slik som topppakning osv) er prisen 22 tusen , selges billigere uten montert topp da jeg har dårlig med tid, og må selge rimelig fort grunnet kjøp av 3.2L Kvittering på jobben til autoteknikk blir selvfølgelig levert med. Ta kontakt vis du er interesert, serriøse bud blir vurdert, MVh kim andre Håland 91623409 bare ringe. ikke etter kl 2300.
Dirty Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 Kan også selges billigere uten nye veivlager og rammelager vis noen vil ha det den som et prosjekt. mvh kim andre
Dirty Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Nå Trenger jeg serriøst penger, da 3.2 er handlet. SÅ den går sykt billig. 17 tusen uten nye veivlager og topp er ikke montert mvh kim andre. dette er røverkjøp i mine øyner serriøse bud blir også vurdert
Dirty Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 haha. Dette var billig Så lenge man har lyst til å skru så er det billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå