Beivakongen Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Da har jeg anskaffet meg min bmw igjen etter å hatt Nissan og Audi i 3-4år. Kjøpte bilen av en hyggelig herremann i Namsos. Bilen er orginalt en 97mod 318is som er bygget om med deler fra en 94mod M3 e36. For dere som følger meed her inne så vet dere sikkert hvilken bil dette er. Bilen er orginal utenom: Chippet hos TS Racing. Gule justerbare KONI dempere. KN Luftfilter. Komplett intereør fra GT. Bakrutesenker. Montert: Eisenmann 2x83mm eksos. Supersprint decat. UUC Motorwerks EVO3 Ultimate Short Shifter. UUC Motorwerks DSSR. GS-Silverblade II 8,5" fram 9,5" bak felger. Bilstein pss9 coilovers. Gt vinge. Gt splitters. Girkule med lys og belg. Dave F induction kit. Vader i svart skinn. Alpine SWD-3000 aktiv subb. 7 delers karbon merke kit til hjulnav,ratt,panser og bagasjelokk. Alpine CDA-9887. Matter med M3 logo. Mørke blinklys forran. Mørke sideblink. Lamin-x,gul film på lykter. Gule pærer i frontlykter og "krompærer i blinklys. Ny frontrute. Nytt panser. Nye styrestag med 4 hjuls kontroll. Liggende for montering/bestilt: Profftoningsfilm 35% til alle rutene. Carbon i dachbord. Planer: TMS Sway Bar Kits. Tårnstag forran og bak av noe slag (tips?) Forskjellig små pjusk.......... Når jeg kjøpte den: 21.05.2010: Bilen er bare vasket i fullfart så dette er ikke noe "glansbilder";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 jo.. var en fin bil ta **kremt** sleng på bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ikke verst ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Gratulerer, er så geniale biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Pen den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Nydelig bil, men synes iteriørfargen ødelegger litt, og den burde vært litt lavere, ellers en veldig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 ser jo ut som det er m3gt interiør, uten carbon detaljene på dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 det er fra m3 gt. Den fortjener orginale nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Pen bil, har sett den noen ganger rundt om i Namsosgatene Mangler forøvrig storcomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Ja har passet bilen med litt senk men med de veiene vi har her ute så bør jeg ha den slik, er orginalhøyden å jeg synes den er helt grei. Lurer på å sette på orginal nyrer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ja har passet bilen med litt senk men med de veiene vi har her ute så bør jeg ha den slik, er orginalhøyden å jeg synes den er helt grei.Lurer på å sette på orginal nyrer ja Sett på org nyrer ja, MYE penere enn sorte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 synest nyrene passet bilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå