MPowered Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 En annen ting jeg lurer på, har ikke sheidemann eller hva de nå heter Eisenmann eksos til m3? www.schmiedmann.no de skal ha eisenmann til m3 ja http://www.schmiedmann.no/486/produktId/2467.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 En annen ting jeg lurer på, har ikke sheidemann eller hva de nå heter Eisenmann eksos til m3? www.schmiedmann.no de skal ha eisenmann til m3 ja http://www.schmiedmann.no/486/produktId/2467.htm Ja 4-rørs ja men jeg skal ha vanelig 2-rørs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Fikk mail fra schmiedmann nå og di har i 2x70mm, 2x76mm og 2x83mm. Jeg vil ha støst mulig å lurer på om det er plass for 2x83 i buen i bakfangeren? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Da ble det så jeg bestilte 2x83mm i grenseland til å bli for stort i forhold til 2x76 men jeg tror det blir bra. Blir rene julaften når det skal monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Gratulerer med M3 da! Morro leketøy....bare ikke havne i ulykker med personskade med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Da ble det så jeg bestilte 2x83mm i grenseland til å bli for stort i forhold til 2x76 men jeg tror det blir bra.Blir rene julaften når det skal monteres 2x76 synes jeg ser penest ut (derfor jeg har det selv, hehe) ...83 blir liksom for digert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Ta en titt på youtube, mange med eisenmann 2x83 der, ser bra ut og låter gromt, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Grattis med fin M3 Ville god redusert fra 83mm til 76mm. 83mm er svært på e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Da ble det så jeg bestilte 2x83mm i grenseland til å bli for stort i forhold til 2x76 men jeg tror det blir bra.Blir rene julaften når det skal monteres Hvor mye må du betale for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Da ble det så jeg bestilte 2x83mm i grenseland til å bli for stort i forhold til 2x76 men jeg tror det blir bra.Blir rene julaften når det skal monteres Hvor mye må du betale for det? irundt 6store mener jeg. Ja noen liker datra å noen liker datra, smak å behag når det gjelder størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Da lå vi faktisk til kai i to dager ved der jeg bor så da benyttet jeg jo selvsagt sjensen til å gjøre noen småting. Satte inn en mørk Alpinespiller istede for den grå Pionerspilleren som sto i og heller ikke var festet skikkelig så den kom ut av seg selv, til stor iritasjon for meg! Monterte også ny M-tec girkule med skinnbelg i et og samme stykke med lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da var orginaleksosen fjernet til fordel for Supersprint katerstattere og Eisenmann catback me 2x83mm stusser. Lyden ble RÅ Legger ved bilder så kommer film senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da var orginaleksosen fjernet til fordel for Supersprint katerstattere og Eisenmann catback me 2x83mm stusser. Lyden ble RÅ Legger ved bilder så kommer film senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Vart tøft da der Må få ut lydklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Lydklipp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå