ehrnst Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 ikke godkjent denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Ga ikke så veldig mye mindre enn den ligger ute til nå,så går med stort tap som vanelig) Betaler 6500ca med full kasko. Nei ikke godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 forsikrer du denna som en 318 is? greit at det er billig, men jeg hadde ikke turt og kjøre engang med og forsikre den sånn, gøy med regress om det skal skje noe liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Har nå mer og mindre bestemt meg for å ha denne over vinteren. Blir og levere inn skiltene når jeg drar på sjøen nå og så blir det og ordne opp i småfeilene iløpet av vinteren så den blir 100% før den event legges ut for salg igjen til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 På tide og dra opp denne igjen. Har fått skilt på bilen igjen nå etter vinterdvalen;) Var på euok i dag og eneste feil var bremseklosser bak og slapp håndbrekk. Brekket er nå strammet og klosser bestilt. Hadde tidligere problemer med fjusking på tomgang og dette viste seg og være vakumlekasje på en slange mellom tomgangsregulator og innsug. Eneste feilen nå er en strømtyv som jeg mistenker og ligge i varmeapparatet et sted. Når klimakontrolldisplay er koblet fra går det ikke noe strøm men er det koblet til så tappes batteriet på en ukes tid....... Blir og forske litt på dette og så blir vell bilen lagt ut for salg igjen da jeg er i gang med nytt hus;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Feit bil! lykke til med salg:D Siklet på denne sist du la den ut på salgs tråden her inne:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Feit bil! lykke til med salg:D Siklet på denne sist du la den ut på salgs tråden her inne:P Ja er rimelig fornøyd men må nok vike no tilfordel for hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei. Med tanke på at denne ikke er godkjent og alt, så kan jeg by deg 80 000 intressert i innbytte mot e36 318is ? veldig bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Hei. Med tanke på at denne ikke er godkjent og alt, så kan jeg by deg 80 000 intressert i innbytte mot e36 318is ? veldig bra stand Og alt? Nei de blir nok alt for lite,selv om disse bilene ikke er godkjent ombygd så går de for en høyere pris en det;) Er kun interesert i e34 vis det skal være innbytte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 De går ikke SÅ mye høyere men 90 000,- da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 De går ikke SÅ mye høyere men 90 000,- da ? Dette er ikke en salgstråd så bud får vente til bilen er til salgs i en salgstråd eller på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Den er grei, beklager det da. Når kommer den ut for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Venter på nye bremseklosser bak nå så blir det etterkontroll på verksted å da er den vell klar for salg. Blir vell innen 14dager;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Den er grei da prates vi da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå