stokke Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Hei, skal ta av svinghjulet på min m50b20. er ikke sikker på om det er enkel/dobbel masse, noen som vet? Jeg lurer på hvordan jeg skal få dette av.... ser ut som om det er noe gummi greier inne i mitten av svinghjulet. kan jeg bruke en Ters for og dra det av? uten og øydlege noe:) (e34 92mod, m50b20) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-Tommy Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Er dobbelmasse på M50. Er 8 skruer du må skru ut av senteret på svinghjulet. Så er det løst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stokke Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 jaa, har skrudd ut disse skruene, men svinghjulet sitter fremdeles fast... Øydlegger jeg svinghjulet om jeg setter på en Ters/avtrekker og skrur det av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stokke Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 Fant utav det... Er IKKE di 6skruene... Er en stor bolt i mitten av svinghjulet jeg skal skru ut.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 B20 er enkeltmasse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muren Motorsport Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Fant utav det...Er IKKE di 6skruene... Er en stor bolt i mitten av svinghjulet jeg skal skru ut.... Hæ? og det er fremdeles svinghjulet du skrur på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muren Motorsport Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 eller er det fremme på motoren du holder på? vibrasjonsdemper heter det i såfall. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 eller er det fremme på motoren du holder på? vibrasjonsdemper heter det i såfall. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18 He-he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-Tommy Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Det forklarer jo saken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 enkel eller dobbel-masse i nedre reim hjul da altså??? Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts