Glennski Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Jeg fikk de ikke, men Gladsild fikk de:) Det er vel dine profiler begge to, eller din og fruens?
Kobar Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Koble ut batteriet bak eller foran? Har du 2stk batterier i bilen din?
håk Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 skjønte fint lite... hva er problemet med komfprtreleet? hva er et relee, haha... en kompis trodde det var jordingsfeil bak, da han har opplevd akkurat det samme med sin bimmer!
Glennski Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 skjønte fint lite... hva er problemet med komfprtreleet? hva er et relee, haha... en kompis trodde det var jordingsfeil bak, da han har opplevd akkurat det samme med sin bimmer! Uff da. Om du kan så lite om bil råder jeg deg til å sette den til et verksted. Hvor holder du til forresten?
Glennski Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Man må jo alle starte å lære et sted Sant det Burde hvertfall få med seg noen første gangene. Å mekke på el-anlegget i bilen uten peil kan fort resultere i langt verre hendelser enn vinduer som ikke funker
håk Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Har en kompis som er mekaniker så lærer stadig noe nytt tar med meg han på det meste som gjøres med bilen Jeg holder til i Drammen
Glennski Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Har en kompis som er mekaniker så lærer stadig noe nytt tar med meg han på det meste som gjøres med bilen Jeg holder til i Drammen Da fikser nok han vinduene for deg
Glennski Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Håper på det Om ikke, så kan du ta deg en tur til Tønsberg så skal jeg fikse det for deg
håk Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 herlig, setter pris på det! ikke se bort ifra at jeg snakker med deg senere nå må jeg sove! opp 0500 i morgen for danmarkstur!
Glennski Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 herlig, setter pris på det! ikke se bort ifra at jeg snakker med deg senere nå må jeg sove! opp 0500 i morgen for danmarkstur! Bare å si ifra God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå