Bmweee Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Lyst å se korleis bilen ville sett ut med gull-lakket senter på rondell, eller rett og slett andre typer felger med kant og gull senter.. Noen som kan photoshoppe dette for meg ? da eg er toootaaaalt grønn på sånne ting la ved et par bilder, kan den heldige som vil få leke seg litt
E28 TURBO Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Trodde du lå slått ned i ei bakgate ranet og voldtatt med den overskrifta. Hehe lykke til!
Dekkbrenneren Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 ta å painta d... minst liga bra, elle hakke bedre...
Bmweee Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 hahaha..vart kanskje litt dramatisk overskrift ja:P ang paint såå..nei, må få sett det "skikkelig";)
Alecken Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Kjør en mørk/bronze aktig farge så har jeg troa
FTE Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Litt OT dette her, men det er første gang jeg har sett flapp på bakvingen på en E34. Var litt tøft faktisk Sorry OT.
Hardhaus Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Litt OT dette her, men det er første gang jeg har sett flapp på bakvingen på en E34. Var litt tøft faktisk Sorry OT. hmm... har heller ikke sett dette på E34. Er det noe du har mekka sjøl, eller hvor har du fått tak i det?
Bmweee Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Det er forrige eiger som har bygd bilen;) ble fint med gull, men går det med noe mørkere? noen som har innvendinger ang farge? sleng det ut!
Bmweee Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Ja, likte det veldig godt.. takker;) Du ser ut til å få det ganske bra til da;) Muligens forslag til andre farger? sort gidder eg ikkje da eg synst det er litt for vanlig..rett og slett:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå