koldal Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Har min bmw 330d for salg! Svart bil, med svart skinn og svart innertak(rette farger:) Sportseter, sportsunderstell, m fanger, ny 19" felgpakke MEGET PEN 330D!! Står hos forhandler som selger den for meg. Er du på jakt etter en RÅ godt påpasset 330, ta en titt på denne! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18285890 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Siden du kjøper hus, du har ikke kjærring og bikkje og da slik at du muligens trenger en stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Siden du kjøper hus, du har ikke kjærring og bikkje og da slik at du muligens trenger en stasjonsvogn? Nei, Foreløpig har jeg kun kjæring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Veldig fin bil! Men er ikke det litt "lite" hk for å være en tre liter? Selv om det er diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Veldig fin bil! Men er ikke det litt "lite" hk for å være en tre liter? Selv om det er diesel Bilen går MEGET godt å har et herlig drag på alle gir, går ikke bilen godt nok er det bare og få programert inn en chip da du da kryper opp mot 240+ turbo diesel hester, på de grommeste programvarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koldal Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Vil også gjerne tilføye at alle disse 3 liters motroene er oppført med 184 hk i papir men er 194 hk motorer org. Dette har bmw gjort pga avgifter osv har jeg fått høre fra folk med god peiling ved flere anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Vil også gjerne tilføye at alle disse 3 liters motroene er oppført med 184 hk i papir men er 194 hk motorer org. Dette har bmw gjort pga avgifter osv har jeg fått høre fra folk med god peiling ved flere anledninger Litt OT men men Er vel det samme som 328 den har egetlig rett over 200 hk men er ikke registrert med det.. Mener at det er den tyske forsikringa å avgiftene som skyter i været etter 200hk.Disse er testet å godkjent i så dårlige forhold som muligt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg