Gå til innhold

ZF kasse. Hvordan finne ut hvem kasse det er,og utvekksling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt er det en del girkasseinfo i TIS. Jeg har det ikke installert for tiden, så jeg får ikke sjekket selv. Kanskje noen andre finner noe.

Skrevet

Har du prøvd å tatt en telefon til ZF Norge?

Har hatt en del kontakt med dem ang mine girkasseproblemer, og di er ofte hjelpsom :wink:

Di bør jo sitte på di datan som er å finne til ZF kasse...

Skrevet
Har du prøvd å tatt en telefon til ZF Norge?

Har hatt en del kontakt med dem ang mine girkasseproblemer, og di er ofte hjelpsom :wink:

Di bør jo sitte på di datan som er å finne til ZF kasse...

Skal jeg gjøre i morgen :D Takk for tipset.

Skrevet
Telefon sentralbord

(+47) 22 88 46 80

Så forklarer du bare at du har noen tekniske spørsmål ang. en ZF kasse;)

Har ringt å snakka med dem i dag. :? Var ikke noe dem hadde i sine lister. Siste manuell ZF hadde laget, mente han var Cosworth.

Men han satt å pøvde disse talla, så at det var ZF ting å finne på nett, men kunne ikke hjelpe med.

Snakket med Bilsalongen, og verkstedet der, hadde heller ingen tips.

Snakket med Stig Johannsen også, ikke noen tips han heller.

Så nå vet jeg ikke hvem og hvor jeg skal høre med. :?::?:

Skrevet

Rart dette skal vere så vanskle da :? Sku tro eit autorisert bmw verksted sku kunne finne ut sånt. Bmw Norge da?? kan dei ev vite hvor man skal henvende seg?

Bjørn

Skrevet
Rart dette skal vere så vanskle da :? Sku tro eit autorisert bmw verksted sku kunne finne ut sånt. Bmw Norge da?? kan dei ev vite hvor man skal henvende seg?

Bjørn

Teknisk på BMW kan finne det, men de mener at BMW forhandleren skal kunne hjelpe med. Skal ta en tur til Tønsberg, å snakke med dem der, så for jeg be de å ringe tekninsk, så SKAL jeg finne ut hva disse bokstavene står for og få noen utvekslinger på de nye diesel kassene. 8)

Skrevet

funnet ut noe??

såg du hadde noen innlegg på ppf ang nyere(e46) zf kasser med 35mm ingående aksel. Vis den var 10cm lenger og 8kg tyngere en den gamle zf kassa kan de jo stemme at den skal tåle 20-40% mere??

Bjørn

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke funnet ut noe :cry: Ja, har stor tro på den nye diesel ZF kassa. Den er like stor som 6 trins kassene, tror jeg. Men når jeg ikke finner noe utvekkslings forhold på dem, så tør jeg ikke handle en sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...