pettmon Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Streetmeet på UMS med bremsing LØRDAG 29/8- 09 klokken 09- 14 BMWCCN rogaland arranger streetmeet igjen . Denne gang på Ungdommens Motorsenter i Stavanger . Vi begynner kl 09,00 med bremsing ( husk påmelding ) først 2wd så 4 wd. Prisen for bremsing 300 for medlemmer 400 for andre . Ellers er det salg av brus og pølser . Petter Styremedl. BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hmm, stiller nok jeg Hvis jeg har fått vanninjeksjonskittet og den nye turboen og ic'en så kan det være jeg slenger den på bremsebenken og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Påmeldte til nå er : Tommy . Big Bimmer Ivar T Roald Stig J Jay-O Petter Petter Styremedlem BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Håper mange tar turen. Vi har bestillt fint vær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 er dette all interresse dere har for streetmeeten denne gang ??? Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 kan jo stilla opp eg og me kvinnen og vil eg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 komme nok eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 det e bra flest mulig må stille opp , Da er det jo mye kjekkere å arrangere noe . Petter Styremedlem BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Da er det bare 1 uke igjen til treffet vårt på UMS Petter Styremedl. BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Det er forsatt plasser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 kom igjen og meld dere på til bremsing . Husk at vi også har streetmeet samtidig med bremsing Petter Styremedl. BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Hmm.mulig eg og en kompis er inntressert,satser på og ta turen i fra stord! når er påmeldingsfristen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Komme og kikke eg åg petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Hmm.mulig eg og en kompis er inntressert,satser på og ta turen i fra stord!når er påmeldingsfristen? Ingen frist er satt , De første 3 bilene er booket inn med tanke på tidspunkter . Så vi har ledig tid i fra 10,30 på Bremsing . Og til deg Hylle bare hyggelig . dess flere dess bedre Petter Styremedl. BMWCCN Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Det var påtide at BMW arrangerte noe slikt. Jeg er såklart offshore nste helg men dere får lurte på H_c! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå