Bele-Bmw Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Liten update på E30`n, gul lykt film montert. ble faktisk overasket over hvor lett det var å montere filmen. ganske fornøyd med uteseende og:D Før: Under: Og etter montering: Ble en liten drift session med e30`n senere den kvelden. Beklager bilde kvaliteten,men kom plutselig på at vi skulle ta noen bilder der og da,så da var iphonen beste valg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 gul lykte film? er det samme som sotfilm? noe du bare klistrer på framsiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 jepp,bare noe du klistrer på utsiden av lyktene ja,meget lett å "montere" Men filmen var mye tjukkere enn jeg trodde, sikkert nesten 1,5- 2 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 hmm, hvor kjøpte du dette da? er det til og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Har slike på min og.... kjempe kurant....lett montering... fåes kjøpt på ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 tøft med gul lyktefilm, men ikke tøft med linselykter på ene siden å vanlig på den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 syns den krenga litt fært på eine bilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Du får kjøpt lykt film på www.lamin-x.com han jeg kjøpte den av klarte ikke å kjøpe rett type lykt engang etter at den som sto på fra før blei ødelagt,talentløs.:-/ krenger litt ja,men er ikke akkurat noe påkostet understell:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Jøss, vi har helt like biler nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Du får kjøpt lykt film på www.lamin-x.com han jeg kjøpte den av klarte ikke å kjøpe rett type lykt engang etter at den som sto på fra før blei ødelagt,talentløs.:-/ krenger litt ja,men er ikke akkurat noe påkostet understell:p okei da forstår je:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Tar litt tid å laste opp bilder som ligger rundt 6mb pr bilde, men er har du endel å kose deg med etter BMW treffet på lånkebanen 22august Sliten av all breisladden Ser du sitter der i bakgrunnen til venstre i hvit shorte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Ehhm.. ja den krenga litt voldsomt mye vel? må stive opp den der en del, ser ut som bilen er på vei til og vælve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 er det såpass til bølger på asfalten at den nesten kantrer? lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 hehe lite kræng det derre, i forhold til 520'n min, der får man slagside i slædd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Krengepatruljen er ute på nye eventyr ser jeg Men sprek bil, hjalp med gul film! Få på no coilovers, slam it, og no 16" kant felger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå