vikorena Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Hei. Veit nokon kva det er som kan gjere at automatkassa på min 530d 2000mod hoppar ut av gir ved stor belastning (flat pedal frå 0km/t)? Fungerar fint dersom eg held handa litt bortpå spaken, eller brukar sport modus/steptronic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikorena Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Ingen som veit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Martin- Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Hopper girvelgeren fysisk fra D til N, Og står det N i displayet når dette skjer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Olsen Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 hadde samme problemet selv. Måtte bytte 2 motorfester så var det bra igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikorena Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 hadde samme problemet selv.Måtte bytte 2 motorfester så var det bra igjen. Er det eg trur som sannsynleg vis er feil og, ville berre høyre om det var fleire som hadde den teorien. Mange takk:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikorena Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 hadde samme problemet selv.Måtte bytte 2 motorfester så var det bra igjen. Litt seint ute her , men bytta du berre motorfesta, og ikkje girkassefesta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts