320it Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Jeg har en bil jeg primært bruker på bane, og tenkte på å bytte alle foringer siden de er orginale. Powerflex er jo et alternativ, men siden den brukes nesten bare på bane tenkte jeg å kjøre på med delrin\alu foringer. Hvor mye sliter det på karrosseriet egentlig? Hele gulvet revner ikke om man får et hjul på curben? Andre fordeler ulemper?
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 har ikke så god erfaring om dette men. regner vel me at alu blir veldi stift og det er bra. ulempen er at det kommer til å¨knirke en del renger je me. men spiller vel ingen rolle da det er på bane;)
///Mysild Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 jeg har alu motor og girkasseforinger i alu hvis du vil handle! kostet 180 dollar!
Morgan GS Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hei Du vil ikke vurdere GS performance da. Nyhet vi har nå , går vel powerflex en høy gang Liten smakebit av noe av utvalget
S.Arnesen Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hvordan er priseme på dette opp mot powerflex?
Nøstbakken Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 blir det meir støy/knirking av slike Powerflex / gs performance. Vurderer selv å skifte ein del i understellet. Beklager for at eg låner tråden din litt !!
320it Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 hva er de foringene laget av morgan? så det er ingen fare for revner i karosseriet om alt er stumt montert?
Morgan GS Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hei På foringer så så skal disse liggunder eller i samme område som powerflex. men spør du meg så vet jeg hva jeg ville tatt GSP uten tvil. Hva de er laget av er litt forskjellig , som urethan/pvc/spes gummi/alu. Vi har jo mye mer en dette som jeg viste her men tenkte å komme med en trå etterhvært så jeg ikke ødelegger denne tråden for tråd startere Et par til -...
mrmpower Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 hr hørt mye positivt om gsp foringene iallefall, vurderer og skifte powerfleexene mine til gs performance;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå