perre Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 hei, skal nå selge min cw Ls-15 fordi jeg må ha penger til bimmern det som medfølger er : høytalere: cerwin-vega ls-15 (ny pris:6-7000) forforsteker: nad c 162 (ny pris: 3500) forsteker: cerwin-vega A0,8KW(SOLGT) er en liten sprekk på en høytaler. som du kan se på et bilde nedenfor. mern det er limt igjen. tåler ikke mindre fordi, og det påvirker ikke lyden.. gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hei. Mulighet for å fikse noe frakt på dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 blir nok for stort å sende med posten vil jeg tro. har du noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Det blir for dyrt vil jeg tro Skulle hatt noen som skulle kjøre den strekningen....er litt for langt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 jadu. ikke noen transportsentral i nærheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Jeg skal til våler (kommer vel til elverum/våler sent søndag) mandag 31.august...bor i surnadal...om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 okei kjenner du mr. perre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 cerwin vega EIER! spiller for myye mer enn nypris å;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Interessert i å selge kun C 162'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 okei kjenner du mr. perre da? Det vet jeg ikke første gangen jeg ser han innpå her men det er jo ikke så store forhold her da, så vi vet vel om hverandre om vi presenterer oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Interessert i å selge kun C 162'en? nei. vil selge alt på en gang. bilga-ja: du må jo0 ha en stor bil da. tar litt plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Okay, si ifra om du endrer mening da Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 har stasjonsvogn, skal kjøre alene..så det går nok.. Hvem er du da? svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Bimmersimen! du får ta å diskutere med bilgal-ja om frakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå