Gå til innhold

Lakkering av bil i Polen!.


Eivinos
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har lett litt overalt på tråder om lakkering i polen..

Skal ned med en bil og lakkere den nå straks, men finner ingen lakkeringsverksted eller steder jeg kan kontakte :?

Er det noen av dere som har erfaring om et bra sted jeg kan dra?

haster litt med og få opprettet og lakkert bilen..

takker for svar.

mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på et bilverksted som driver med dette- og prøv å kom i kontakt med noen som kan polsk, og gi dem noen penger under bordet, så kjenner dem alltid noen..

Hvis du da tar risken på å opprette bilen din i polen hos et firma du ikke vet om du kan stole på. Reklamasjoner osv blir nok temmelig vanskelig med mindre du pendler til østeuropa ofte med bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor i Polen du har tenkt deg? Har en kompis som bor i Poznan, 3 timer fra Berlin - kan alltids høre om han kan anbefale et verksted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere fra Asker distriktet som har gjort dette Ikke hørt om at dette er spesielt lurt. Penger å spare er det ikke hvis ikke resultatet blir topp.

Rette bilen i Polen og lakke den uten selv å være tilstede og se på, tror jeg er en ny utgave av russisk rulett med lommeboka.

Polsk rulett. Naboens Seat ser ikke ut etter en tur til Polen Tror de tok den tilbke og utbedret den. Ble mye KM på den også.

Hadde 4 polakker hjemme forøvrig.

Endte med Norsk firma og MVA betalt.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...