Bernt Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Om du ikke får solgt denne er det noe som feiler folket ute der! Rå E46, skulle gjerne hatt den selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hehe, takk. Jeg synes faktisk det er litt overraskende selv, hadde trodd denne skulle gå rimelig fort. Velger å tro at det er markedet som er litt sakte. Har heldigvis ikke hastverk med å selge, så forhåpentligvis kommer det en kjøper før eller senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ser ut som en meget pen bil, men det er veldig mange andre e46 prefacelift med større motor og lavere km. stand til billigere pris. Men har selvfølgelig ikke så pent utseende. Men det tror jeg ikke det er mange som er villig til å betale for. Jeg er interessert om du går en del ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg har selvfølgelig tittet på de andre E46'ene rundt min prisklasse, og jeg vil gjerne påpeke at på noen av disse bilene finnes det tekniske feil. De har ikke i nærheten av like stor utstyrsliste. Anngående km stand, så vil jeg ikke si 150k er særlig langt, spesielt ikke når hver service er fulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Opp. Åpner for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Skikkelig stilig den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Da ble bilen omsider solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Pris du fikk for den da ? Om du vill si det da såklart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 tok si tid bernt.. tør jeg spørre hva du fikk? (pm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 tok si tid bernt..tør jeg spørre hva du fikk? (pm) Og hva gir deg retten til å vite det ? du sier aldri hva du gir for tinga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 tok si tid bernt..tør jeg spørre hva du fikk? (pm) Og hva gir deg retten til å vite det ? du sier aldri hva du gir for tinga hehe hehe! ja, er vel en av flere som ikke er flinke til det.. hinter ikke til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg