bbmw Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Har nå vært i kontakt med blant annet Koed og GSBildeler. På jakt etter delenummer: 51711936517 Det er hvitt plastklips som fester øvre del av sideskjørtene på E30 M3. Dersom noen har noen til salgs eller vet hvor de er å få kjøpt er eg svært takknemlig! De er nemlig gått ut av produksjon hos bmw På forhånd takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 er det ikke "samme" klips på mtech2 skjørtene, mener å ha lest at disse kan brukes Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbmw Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Er mulig det? Eg spurte samme spørsmålet til gsbildeler og koed, men de kunne ikke svare meg på dette. Men takk skal du ha. Fint om noen som vet eller kan gi meg noen mål på mtech klipsene?!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leif harald Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Stresset meg ihel selv og få taki slike, jeg har 8-10 stk liggende med hylse som de skal presses innpå i kanalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbmw Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Stresset meg ihel selv og få taki slike, jeg har 8-10 stk liggende med hylse som de skal presses innpå i kanalen. Du har pm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts