bmw5251989 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Hello.Har ein M50B25 vanos motor. Så lurer eg på om det går ann å bygge turbo på den ? eller e da ikkje noe å bygge på siden det e vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Med vanos funker like bra så lenge du ikke skal ta ut mye hester da. Seriøse bygg burde vel bygges på nonvanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 skal bare ha ca 320 hk eller noe sånt. skal ikkje gjere noe med innmaten. men ka gjer vanosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 skal senke komp og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Skal du bygge dyrt vil jeg tro. Kan nappe av kontakten til vanos så går den i turtallsmodus. Men er andre parametre i bilde som ventilfjærer osv,osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 skal ikkje legge så mykje penger i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 320 kan du glemme. heldig kommer du på 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 320 kan du glemme.heldig kommer du på 240. Hvorfor skulle han ikke greie mer enn 240? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 190hk orginalt da er det ikke store problemet og få 320hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 320 kan du glemme.heldig kommer du på 240. Hvorfor skulle han ikke greie mer enn 240? Skulle stå 270. Over det får du problem med LMM osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Skulle stå 270. Over det får du problem med LMM osv. Ro ro til fiskeskjær Neida. Går jo an å "reskalere" LMM. Å sette LMM i et større rør elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Skulle stå 270. Over det får du problem med LMM osv. Ro ro til fiskeskjær Neida. Går jo an å "reskalere" LMM. Å sette LMM i et større rør elns. Du som vet dette kunne jo gitt eksempel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg hadde ca. 300hk i m52 b20. Orginal innmat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg hadde ca. 300hk i m52 b20. Orginal innmat... Og kan dokumentere det? Og ikke noe annet gjort? (Fordi da må jeg snakke med de som tuner for meg ) Håper ingen misforstår, jeg er mekaniker, med spess interesse for elektronikk osv (les mine svar på teknisk), men jeg overlater foreløpig tuning til de som er eksperter, og lærer mye av dem). Og svarene mine er basert på bla deres erfaringer. trenger liksom ikke finne opp kruttet flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Skulle stå 270. Over det får du problem med LMM osv. Ro ro til fiskeskjær Neida. Går jo an å "reskalere" LMM. Å sette LMM i et større rør elns. Du som vet dette kunne jo gitt eksempel ? Gitt eksempel på hva? Var jo kødd det med ro ro til fiskeskjær mtp at du sa 240 men mente 270 Og hva med at han hadde 300hk i en M52B20? Det er jo bare til å finne en måte å lure ECU på det mtp lmm. For eksempel større rør til lmm så den ikke bunner på så lite luftfløde eller resistor på ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå