Gå til innhold

M50b25 vanos e da noe å bygge turbo på ? e da mykje styr ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det snakk om vanos som er et hinder her nå?

For jeg hadde 300 i min med orginal lmm 2.5" røring. m50b25 non vanos.

Det har jeg papirer på

Skrevet

Snakk om 2l nå, Det går sikkert og få 300hk, A-dekk benket sin B20 til 270hk med 0.9 bar i trykk om jeg ikke husker feil. Ikke lange tiden etter på var motoren blåst.. Merkelig?

PPF benket M50B25 med 1.2kg ladetrykk og MLS pakning på 3.5mm til 420hk! Men det er nok ikke så veldig holdbart..

Skrevet
Spm:

Er det mulig å skifte lmm til en som tilhøre en større motor størrelse da?

Hva tenker du på da? Er ikke likt som det er på M20.. Er gløde-tråd her.

Skrevet

Ahhh, stemmer...

Tenkte ikkje eg på ;)

Har ikkje vert borti nokke anna enn m20 eg enda serru men vurderer eit m50 bygg i litt seinere tid så tenkte eg skulle begynne å fiske opp litt triks ;)

Skrevet
Ahhh, stemmer...

Tenkte ikkje eg på ;)

Har ikkje vert borti nokke anna enn m20 eg enda serru men vurderer eit m50 bygg i litt seinere tid så tenkte eg skulle begynne å fiske opp litt triks ;)

Beste trikset er Megasquirt med en gang :wink: Isteden for og tulle med chip og sånt tull..

Skrevet
Snakk om 2l nå, Det går sikkert og få 300hk, A-dekk benket sin B20 til 270hk med 0.9 bar i trykk om jeg ikke husker feil. Ikke lange tiden etter på var motoren blåst.. Merkelig?

PPF benket M50B25 med 1.2kg ladetrykk og MLS pakning på 3.5mm til 420hk! Men det er nok ikke så veldig holdbart..

var dette på svinghjul eller? i begge tilfeller

Skrevet
Ahhh, stemmer...

Tenkte ikkje eg på ;)

Beste trikset er Megasquirt med en gang :wink: Isteden for og tulle med chip og sånt tull..

Eg skal til med innkjøp av MegaSquirt til min m20 no så da passer jo det bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...