Christopher Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Har oppgradert til speilrefleks og selger derfor mitt kamera. Det har fått terningkast 6 og mye rosende ord da mest for zoom, makro og bildestabilisatoren. Det er pent brukt og alltid lagret i vesken. Ny pris var over 4000kr Det følger med org. canon veske og vist ønskelig kan jeg selge med GP batterilader og 2sett med batterier (8stk) Her er testen : http://www.dinside.no/304495/canon-powershot-s3-is Kan også selge med et 8gb minnekort fra lexar! Pris tenkte jeg 1700,- med veske og 2200kr med minnekort og batterilader. Frakt inkl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 byr 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Bud notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 budet står ut kvelden mvh kim andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå