Mr E30 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 tror ikke ristinga i rev å bestemte gir har noe med forstilling å gjøre.Dette skyldes nok en feil i drivlinje subframe hardy osv. Få satt bilen din på bukk å gå over drivverket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 ja det vet jeg jo:P bare tenkte om det kunne være noe av det samme bak at ting er slakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 få bilen på bukk ta et spett å gå over foringer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 eller bare skifte alt.. hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 hmm, bedre forklaring på lydene da? Når jeg akslererer fra 1 gir til 3 gir, da dunker det i driv verket, å rister som faen i dekka (Føles det) å Hva kan det være? føles ut som askler er lause å kan beveges (<--->) Si det er dekket sett forfra.. Sånn kan det føles det beveges. sånn er det ihvertfall på forhiula:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Det jeg prøver å komme fram til her er at du lar en med peiling på bil se over bilen din. Er ikke vits å bytte alt hvis mye av det fortsatt er fint.Det er som å kaste penger ut av vinduet. Rister det i rattet kan det være endeledd ødelagte felger osv. Rister det midt under bilen er det noe med mellomaksel hardy kobling balata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå