Ormeryggen Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Coupeviften virker ikke i bilen min, som jeg nylig har kjøpt. Vet noen hvor viften befinner seg? I motor-rommet eller i coupeen? Vet at det ikke er motstanden på viften, men selve viftemotoren....
berntinu Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Ligger under pollenfilteret. kommet til den fra motor-rommet...
Happydori Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 hvordan vet man hva som er galt? Om det er motstanden eller selve viften? Har samme problem selv...
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 hvordan vet man hva som er galt? Om det er motstanden eller selve viften? Har samme problem selv... Egentlig så ville jeg bare satse på at det er motstanden! For det var det i dette tilfellet også, selv om bileieren hadde fått fortalt fra en "forståsegpåer" at det var vifta som var deffekt. Det er motstanden ( sluttsteget ) som i de aller fleste tilfellene er synderen. Om vifta er helt død, ikke funker på fullt, eller om den plutselig starter av seg selv når tenninga er av, til alle døgnets tider, er det meget sannsynlig motstanden som er synderen! Sats på den du
Happydori Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Tusen takk for raskt svar! Bestiller opp med en gang jeg;)
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Får håpe for min del at jeg har rett da! Men det er hvertfall det jeg hadde kommet til å gjort selv, så det ordner seg nok!
Spirograf Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hadde lignende problem med min E46, og etter tips fra Tore Diesel og andre så byttet jeg sluttsteg i går. Vifta er nå OK
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hadde lignende problem med min E46, og etter tips fra Tore Diesel og andre så byttet jeg sluttsteg i går. Vifta er nå OK Gleder meg stort å høre Ikke noe som er bedre enn å kunne være til hjelp!
faltro Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hei Hiver meg på denne posten da jeg har et problem med min 520 E39 . Har desverre ikke så mye peiling på bil, men lurer på hva dere mener med følgende: Det er motstanden ( sluttsteget ) som i de aller fleste tilfellene er synderen. Om vifta er helt død, ikke funker på fullt, eller om den plutselig starter av seg selv når tenninga er av, til alle døgnets tider, er det meget sannsynlig motstanden som er synderen! Mitt problem er at viften plutselig starter av seg selv når tenninga er av, til alle døgnets tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå