bastard Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Jeg er eksos du kan få kjøpe! Problemet ditt er at du nå har strupet motoren og dermed vil den være dauv. Innsuget er forskjellig dimensjonert. Dysene mins jeg at er lik, men dette er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Om du kjører originalt innsug uten å ha rørt dyser m.m, så kjører du kun 3bar bensintrykk vs 3.5bar på B25, så da får den for lite bensin til den motoren. Stemmer det at dysene er like, men bensintrykket er forskjellig. Så da må du bytte bensintrykksregulator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Takker for svar. Såvidt jeg ser på delekatalogen på gsbildeler er det kun dysene som er forskjellig. Stemmer dette? Hvis noen har eksos eller dyser så bare skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Du har ikke prøvd med b25 innsuget da og konvertere slik at lmm, luftboks passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Om du kjører originalt innsug uten å ha rørt dyser m.m, så kjører du kun 3bar bensintrykk vs 3.5bar på B25, så da får den for lite bensin til den motoren.Stemmer det at dysene er like, men bensintrykket er forskjellig. Så da må du bytte bensintrykksregulator. Mulig misforsto innlegget ditt. Dysene på b20 og b25 er ikke like, 160cc og 190cc. Edit: Fant ikke ifarta den tabell over dyser for forsjellige bmw motorer jeg ønsket men fant denne: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Om du kjører originalt innsug uten å ha rørt dyser m.m, så kjører du kun 3bar bensintrykk vs 3.5bar på B25, så da får den for lite bensin til den motoren.Stemmer det at dysene er like, men bensintrykket er forskjellig. Så da må du bytte bensintrykksregulator. Mulig misforsto innlegget ditt. Dysene på b20 og b25 er ikke like, 160cc og 190cc. Edit: Fant ikke ifarta den tabell over dyser for forsjellige bmw motorer jeg ønsket men fant denne: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm Er nok jeg som har misforstått. Jeg har et sett med dyser til M50B25 om du vil ha. Og så har jeg en ekstra bensintrykksregulator til B25 siden det er forskjellig bensintrykk på de. Det er kun det du trenger for å få den opp å gå tror jeg. PM meg om du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Dyser er ikke like.. Ingenting er likt mer eller mindre. Gasspjeld er større, lmm er større og innsug er større. Så det må du få byttet om igjen. Eksosen er ikke så farlig, det har blitt testet.. Bilen går ikke så dårlig likevel. Jeg har dyserail fra B25 Som du kan få gratis mot at du betaler frakt. Så har jeg innsugsbelg fra B25 også.. Som jeg skal ha litt for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 LMM hadde samme delenummer på bgge motorene. Så trenger da innsuget med dyser, regulator og gasspjeld ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 LMM hadde samme delenummer på bgge motorene.Så trenger da innsuget med dyser, regulator og gasspjeld ser det ut som. Hvilke deler er det du har? Har dyserail, innsug og belg.. Om du ikke får skaffet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 sendt deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Jeg tror at grunnen til det går dårlig er rett og slett innsuget ditt. Alt annet fra b20 på b25 er testet ut. Men det er skummelt kjøre med for små dyser etc.. med tanke på får mager blanding om du tenker ligge på høyt turtall over periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå