Gå til innhold

SLETT


bastard
 Share

Anbefalte innlegg

Om du kjører originalt innsug uten å ha rørt dyser m.m, så kjører du kun 3bar bensintrykk vs 3.5bar på B25, så da får den for lite bensin til den motoren.

Stemmer det at dysene er like, men bensintrykket er forskjellig. Så da må du bytte bensintrykksregulator.

Mulig misforsto innlegget ditt. Dysene på b20 og b25 er ikke like, 160cc og 190cc.

Edit: Fant ikke ifarta den tabell over dyser for forsjellige bmw motorer jeg ønsket men fant denne: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjører originalt innsug uten å ha rørt dyser m.m, så kjører du kun 3bar bensintrykk vs 3.5bar på B25, så da får den for lite bensin til den motoren.

Stemmer det at dysene er like, men bensintrykket er forskjellig. Så da må du bytte bensintrykksregulator.

Mulig misforsto innlegget ditt. Dysene på b20 og b25 er ikke like, 160cc og 190cc.

Edit: Fant ikke ifarta den tabell over dyser for forsjellige bmw motorer jeg ønsket men fant denne: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

Er nok jeg som har misforstått.

Jeg har et sett med dyser til M50B25 om du vil ha. Og så har jeg en ekstra bensintrykksregulator til B25 siden det er forskjellig bensintrykk på de. Det er kun det du trenger for å få den opp å gå tror jeg.

PM meg om du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyser er ikke like.. Ingenting er likt mer eller mindre.

Gasspjeld er større, lmm er større og innsug er større. Så det må du få byttet om igjen. Eksosen er ikke så farlig, det har blitt testet.. Bilen går ikke så dårlig likevel.

Jeg har dyserail fra B25 Som du kan få gratis mot at du betaler frakt.

Så har jeg innsugsbelg fra B25 også.. Som jeg skal ha litt for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at grunnen til det går dårlig er rett og slett innsuget ditt. Alt annet fra b20 på b25 er testet ut. Men det er skummelt kjøre med for små dyser etc.. med tanke på får mager blanding om du tenker ligge på høyt turtall over periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...