Dirty Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Hei selger min 328 , dette er en serriøs spræk motor, den står i bil så kan prøves, noe redusert testtur da bilen den står i , ikke er ferdig. men ja INfo om motoren Støvete bilde, Bilen er ikke brukt til banekjøring selv om den står i banebilen vis noen lurte. stått i 328 som jeg gikk på taket med. motoren kommer fra en 728, den ble helt blukket ned, ny topppakning nye rådelager, ny slipte ventiler. den har M50 ledningsnett og Innsug, så går rett i bilen uten noen startsperre, den har også chip som flytter startsperren til 7200, m3 Kammer og Grenrør, ER montert m3 kløtsj med svinghjul. er montert catshtank på olje ondingen da den onda litt mer en normalt vet ikke hvorfor men fungerer veldig fint og kjørt 30 tusen med dette oppsettet uten problemer, Eneste minuset er at kløtsjen burde byttes snart, fungerer veldig fint, men kløtjser man ut på 3 så kan den slure. Følger med alt som trengs komplett eksos og girkasse. 10 tusen så ryker den, mvh kim andre
Dirty Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Bytte mot komplett m3 bakstilling?? desverre har 3.2
bmw pat Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Kjøper denne motoren av deg for 10 tusen hvis du fremdeles har den Fint om du kunne ta kontakt med meg på 957 59 925 Mvh Atle Bjerkenes
Eirik Viste Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Kjøpte du M3 motor? Kan ta din motor m.m i innbytte mot min M3. 18.000 i mellom mot min M3 3.0 med kasse og chip. Eirik.
Dirty Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 har den enda , har fått bud på 10 lapper av en annen en så du må nesten by over. Eirik, fant ut jeg ikke kunne ha 3 liter, da bilen min ikke kan godkjennes med noe annet en 3,2 derfor jeg selger unna både 3 literen jeg har og 2.8n
Dirty Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 vet ikke veldig frisk har sakt over 200 til alle som har spørt men nærmere 230 tror jeg ikke er umulig med dette oppsettet
bmw pat Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Byr 11 eg då Kan være greit og oppgi at det er en budrunde og når denne blir avsluttet. . Når det står at den selges for 10 tusen, så regner jeg det som en fast pris. Bare til opplysning, så det er litt greiere for oss som skal handle og vite hva vi har å forholde oss til. Mitt bud er da 11 tusen
Dirty Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 11 er notert. var egentlig ikke no budrunde, men så var det så mange som sendte om PM hehe. lørdag kl 10 går den ut sier vi. må opplyse om kontakten til LMM er klippet og lambda Kontakten ble knust. følger med ny stikke med kabelstusser så er bare koble sammen igjen. kan jo egentlige gjøre det selv før motoren blir hentet. og at O ringen til oljebpinnen må byttes da den er gåen og lekker
Eirik Viste Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Da skjønner jeg at du må selge motorene. Husk at dere får tilpasset M50B25 innsug og kvassere kammer. Det er verdt mange tusen kroner. Dette er den motoren en får mest valuta for pengene for. Vil tippe ca 230 hk. Bilen blir verdt mye mer etterpå enn kostnadene med motoren. En god investering. Eirik.
Sir Hofstad Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Tror dette glatt et en av de sprekeste 2,8 her He-he, jobba mye med den vet jeg.
Dirty Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 kjekt å se gamle chassiet mitt igjen;) Hehe
AlXz Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Dette må da være billig Mye andre 328 motorer til salgs nå for tida til det dobbelte.., denne har i tillegg mye grom saker Og ikke minst.., kan prøves... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå