Gå til innhold

1997 e36 320i sedan, full M-optikk


Captain
 Share

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg vet er det det ja :) Still gjerne spørsmål her, er det noe jeg vet svaret på svarer jeg selvfølgelig, men siden det ikke er min bil og ikke jeg som selger den, så henviser jeg til selger for spørsmål og (korrekte) svar. Hils fra Joakim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vel å skyte over mål? 110 000 for en 320 med langt over 200t km Etter å ha trålet markedet i ett år etter en Montrealblau sedan har jeg sett endel fine og mindre fine biler Senest i mai gikk en silber met Mteck stylet orginalbil med alt utstyr og 156tkm for 76000. En montrealblau 328i 96m med grått stoff int luke aircond ++++ for 69t så tror jeg denne prisen skal bli hard å oppnå. fin E46 til samme pris og ett til to år nyere skal ikke være for vanskelig å finne. Men for all del Markedet bestemmer

Han får ha lykke til Tipper den lander på 65 70 tusen

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er det ikke jeg som selger bilen, bare lenker ut annonsen. Ellers er jeg enig i noe av det dere sier, men det er altså ikke jeg som setter prisen på denne. Forøvrig også enig i at markedet bestemmer, og prisene på e36 var litt kunstig høye en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...