OverKill Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 -Facelift m20b25 motor komplett, men delvis demontert. Kat. stempler på denne så det er bare og lade på disse. Toppen ser overhalt ut for ikke lenge siden, men må byttes tetninger pga den har stått en stund og sannsynligvis planes. Nye rådelager, ny reg. reim og nytt strammehjul. -Switzer Replica Turbo, bra sak uten slakk. -Intercooler, rørpakke og dumpventil, delvis nytt. -M5 dyser 380 cc, som nye. -Grenrør. -730i LMM. -12:9 bolter til toppen. -Blindplugg til overtrykksventil for høyere oljetrykk. -Sachs clutch, nesten ny. Følger diverse annet med motorn som el. nett, følere, girkasse, o.s.v. GI BUD, OG INGEN SKAMBUD TAKK !!!
Fixfax Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Halla, mylig at du har en olje nivå føler til m20b25 og ett m20b25 jeg kunne kjøpt?? Blire ikke turbo på deg? Har ikke et ledningsnett jeg kan kjøpe noen kontakter av i tilleg?
OverKill Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 Halla, mylig at du har en olje nivå føler til m20b25 og ett m20b25 jeg kunne kjøpt?? Blire ikke turbo på deg? Har ikke et ledningsnett jeg kan kjøpe noen kontakter av i tilleg? Har oljenivåføler, men har kun ett helt ledningsnett og det vil jeg selge komplett. Blir nok ikke noe turbomotor, såfremt jeg ikke får solgt det her da må jeg bare bygge...
Fixfax Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 m20b25 gass spjell? pris på føleren og spjell isåfall
OverKill Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 m20b25 gass spjell? pris på føleren og spjell isåfall Hvis jeg skal selge dette i deler må jeg selge unna større ting føre jeg eventuelt selger sånt noe...
OverKill Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 bud: 5000 Vil ha litt mer enn det, tenkte 8 tusen og da følger det med masse ekstra motordeler i tillegg til komplett motor/gir og turbo-delene...
rel0ad Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Tenkte bare å hjelpe deg i gang jeg;) om du aksepterer budet eller ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå