Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen kalipper som er strøkne med nye klosser fra en 91 mod 850ia. Har skiver med, men mener på det er litt kast i dem..Men dette skal eg sjekke iløpet av helgen.

Bilder kommer.

Kom med bud

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er vanlige 324/30 skiver framme. Samme som E32 og de første årene av E39 540. Passer også E34. Det kan være at det må bores og gjenges et nytt hull til å holde bremseskiven fast. Du må ha 2 forskjellige hull på hjullageret for at det skal passe rett på. Og liten sekskant bolt. Skivene selges billig på Koed i tilfelle de må byttes ut.

Har selv satt slike bremer på en E32 og det fungerer bra.

Eirik.

Skrevet

hmm hadde fått for meg at dette ikke passet jeg.

men passer de e32 og e34, da passer de også e28 men som du sa med "litt" modifikasjoner?

går disse i 16"felger? da bane felgene er 16" :S

Skrevet

Da ville jeg likt og få ett bilde av calipperne, for tilstand og gjerne feste anordning.

gir deg ett bud ettersom hvordan stand di er i, skiver og klosser er ikke interesangt, men følger de med så gjør de det:)

evt mms 90500046

mvh remi

Skrevet

Som det står på caliperne er dette 324/30 skiver med 60 mm stempel. Hadde du sett de vanlige 302 skivene ved siden av, ville de sett store ut.

Disse skivene har også større bremseflate enn m5 og 540 e34. De bruker samme klosser og caliper som E39 M5.

Dette er ganske sjeldne bremser å få tak i.

Hvis noen kvier seg for å måtte lage ekstra hull til å holde skiven fast, så har jeg fjærben med nesten nye hjullager til 1.000 kr + frakt. 850 skivene passer rett på dem.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...