Gå til innhold

Gull-bimmer'n


Bmw_smurfen
 Share

Anbefalte innlegg

Jah, får få meg en prosjekt-tråd her inne jeg også da... Så historien til gull-bimmer'n fortsetter... Gjør det litt enklere så legger inn linken til han som bygde bilen(325ti) og til han jeg kjøpte den av(BMW_Larsen)... Så får dere lese der om bilen så skal jeg prøve å skrive inn det som skjer fremover med bilen...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27931

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103213

omuuznw4hn0jxra6lwut.jpg

06.06.09 På ferga fra Molde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ut de slitte stolene og inn med Recaro stoler...

Fått på nye bakdekk, det trengtes. Kjøpt momo ratt og fått i det...

Byttet olje på diff, gir og motor...

Fikset blinklysene forran og på skjermene, samt flyttet meterene opp og laget til carbon plater til dem. Byttet en fillet bensinslange...

Kjøpt ny bensitrykksregulator, vakumslange fra westegaten til truboen og teflon slange til oljen til turbo'n...

Ordent opp i ledningskrøllen i hanskrommet, lakkert bagasjerommet sort...

q7z6nlt1okyms9hy2vxk.jpg

fått på tårnstagget...

g3vuezdb1zhiabc5x1kj.jpg

Lagd mal og fått skjært ut lufthull i panseret...

nrg78x634eqonma68cj8.jpg

fvhcmmr3msvo5f1lrl9v.jpg

jj5n2ytzc7wlovyn1gee.jpg

bruksbilen og gull-bimmer'n

82wq71pder7zehiyaj0w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren ble vell valgt fordi nettop det ble små tilpassninger. en m-tech 2 front ville blitt myyye mer tilpassning pluss bytting av frontplate. og så må coolern og trykkrøra vises frem:) Jeg digger den!.

Husker du om du fikk med en hvit takluke når du henta bilen madde? om du ikke trenger den kan du godt shippe den oppover til meg i tilfelle;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 140 for den... men grei pris d ettersom d er så fint vongkort... for her nede er politie helt ville, biltilsynet også... stig: nop fikk ikke med noen takluke, skulle du ha hatt d el? og elektrisk?
'

di er ivrige etter gatebiler ja... er ikke så ille her jeg bor, men ser nesten frem til å bli stoppet med 195kw og turbo i vognkortet :wink:

greitt å ha andre e30 turboer å sammenligne litt pris med om man skulle selge en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk...

Blir nok ikke d med d første men kansje etterhvert, hadde jo vært artig;)

-------------------------------------

Heldig du da, her er d håpløst... bare å se på ostlendingen.no el glomdalen.no så har dem skrevet litt der om hvordan d er her... hehe... vurderer du salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...