Gå til innhold

Gull-bimmer'n


Bmw_smurfen
 Share

Anbefalte innlegg

åh d hadde vært flott :) , så jeg får fikset d så d går ann å kjøre den uten at den putrer... helt vilt dårlig kontakt der... møtte forresten en gammel kompis av deg på vålerbanen på lørdagen, en som hadde flyttet til oslo... (sa han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå?hva heter han da? Fant en ford tps, men den har ikke samme spor som is tps'n. bare si fra om du trenger, kan se om jeg får tatt et bilde av den og shippa din vei. mener på jeg har nr ditt enda, mendu kan jo bare sende det på pm i tilfelle. Skal ikke vere noen stor operasjon og tilpasse den vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d spurte j aldri etter, kjørte en blå e46 mener j... okei, men skal sjekke på høggere først ellers sender jeg deg melding :) men ta et bilde av den å send meg på melding da så kan j se hvor stor forskjell d er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jah, fikk da fikset krøllet i ledningsnettet ved tps for noen uker siden og gullet var frisk igjen....men dagen etter var d noe nytt på gang, så nå har den stått en stund igjen... men skal kjøre med data'n en dag å se så krysser fingra på at d er en simpel feil :) så d går an å få kjørt litt bil igjen, kjøpt golf som bruksbil og d var første og siste gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker,har ikke sett noe på den ennå...parkerte den bare å der har den stått så lenge... magrer ut på gasspådrag mens får for mye på tomgang/jevn gass... buldrer på gasspådrag og går halvparten så godt som den skal...så får ta en tur med pc å se på verdiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmms. kjipe saker. du får se hva pc'n forteller deg på tur. Jeg tror kansje jeg ville vurdert nytt sprut. var noen episoder med shitty loddinger osv på det partiet jeg var med på når jeg kjøpte sprutet vistnok. .. Mye som er studer til galskapen selv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...