Bmw_smurfen Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Hehe, så bra... får ta vare på nr ditt da, så je får tak i deg da jeg har blitt lei bilen...hehe...
Bmw_smurfen Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Blir nok ingen videosnutt med d første, er helt håpløst å bare kjøre en spesiell bil her om dagen... hehe...
Bmw_smurfen Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Bilen står, og d kommer den nok til å gjøre en god stund til:(
325ti Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 som jeg sa på telefon madde. bytt sprut og bytt ledningsnett. enklere det en og nøste sammen 3-4 personers ledningschaos! lykke til og ikke gi opp=)
Bmw_smurfen Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Neida, ikke noe havari her...bare noe tull med sprutet.... jau, får se hva som blir gjort, pengpongen er ikke så stor akkurat nå da en er arbeidsledig...
Frode_E30 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Det blir vel ikke MS igjen da tipper jeg
Bmw_smurfen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 d vi ikke har funnet ut ennå, men må skru ned bensintykket for å få start på den da den er driftsvarm, og så buldrer den over 3000rpm og slutter å dra liksom... men alt annet er som d skal...så må feilsøke litt til, men han som hjelper meg som har pc og program har ikke tid hele tiden.... så derfor får den bare stå til vi får orden på dette....for å si d sånn så er den jo bremset hos es tuning, og viker ikke som dem har så peiling, da vi såg på pc sist gitt....selv om d ikke har noe med dette problemet å gjøre,hmm
Frode_E30 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Kan høres ut som feil med map sensor. Flytter den på seg i mappet når du gasser?
ehrnst Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Last ned programmet og ta en screenshot av loven og legg det ut.
Bmw_smurfen Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Nå er bilen i orden igjen Var brudd i ledningen til tps'n, som lå inni elnettstrømpa... den var jo fikset på noen ganger fra før også... men nå er bilen i tipp topp stand igjen og EU godkjent Så nå skal den ut å luftes resten av kvelden...
325ti Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Ante meg det var noe med tps.n ja. flott at det fungerer igjen=) EDIT: jeg vil ha den tilbake nå, vert borte fra meg lenge nok synes jeg;)
JonasD Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Lurer på hvordan draget er i en slik bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå