vegard89 Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Bilen min går ikke lengre enn til maks 5 omr. men det gjelder som oftest fra 3-4-5 gir.. 1og2 gir klarer jeg som regel å dra den helt ut til sperra. men hørte litt på forumet her for stund siden. folk mente på at det var slitt kam men det er jeg ikke i tvil om selv heller. men hvis jeg drar den ut på 3 gir så kommer den ikke lengre enn til 5 omr og når jeg girer til 4 da fusker den i 2-3 sek akk som den kun går på 3 sylindre også plutselig går den på alle 4 igjen. hva kan dette være? Kan det være pga slitt kam eller er det noe annet? Takker for all hjelp
Azeton Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Dette er vel en 318 det er snakk om? Bruker og være kam da ja.. Like greit og få seg en nykam da, Kjøp en uorginal kam som er litt vassere i slengen da
auggye Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Hadde samme symptomer på min 318 m40, 93 mod. Den drog til ca 4500 så begynte den å fuske, så fusket den litt på neste gear før den kom. Byttet ventilløfterene så ble den helt fin.
vegard89 Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 ok takker for hjelpen er så gammel bil så tror jeg overlever til jeg skal bytte til ny bil senere. er en 316. 93mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå